Kone on sama kuin uudemmassa detsissä (liekkö identtinen derbi gpr koneen kanssa). Sitten oli joku "kisamalli" tehokkaammalla pytyllä ja isommalla kaasarilla, mutta taitavat olla aikas harvinaisia http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_TZR125
Kesä parhaimillaan ja fighter kuume pahimmillaan oon miettinyt et ostan halvan tzr ja rakennan siitä fighterin, mites onko tzr moottorissa mitään tyyppivikoja?
Mulla oli joskus staattorilta lähtevässä johtonipussa yks johto poikki, joka aiheutti mystisen sähkövian (vittu mikä taisto sekin oli ). Ota yleismittari käteen ja ala mittailemaan haynesin oppaan mukaan. Latauslinkki on dt topikin alussa.
On täällä ainakin minä. Tosin pyörä saa talven aikana semmoista hoitoa että siitä osia irrotellaan sitä mukaa kun halukkaita ostajia löytyy Viime talvena olikii vielä päivittäisessä ajossa
On mulla yks TZR , tuli innostus vaihtaa välillä merkkiä mitä rapata ,,joten menikin myyntiin tuon DT:n ohella..ja kun pari pyörää sai melkein kättelemällä ja molemmat eri merkkiä