Mikilon 125cc

mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 26.8.2009 22:36

samuli91 kirjoitti:Onhan tuo nyt nätti yammun crossista matkittu ulkomuoto mutta maksaako siitä sitten sen 2500e (?) mitä nyt onkaan :roll: Kun aattelee et uutta pyörää ostamas niin ekana siinä pitäis tärkeimpänä et paikat pysyy koos. Ja tosiaan eihän noilla tehoilla tuota runkoa hajalle saa. Ja minkäs sille voi jos saumojen laatu ei mitään päätähuimaavaa mut silti varmaan vittumainen tunne alkaa hitsaileen kokoon just pakasta vedettyä pärrää?! :|


Ite kuitenki ostaisin sillä parilla tonnillani toisen nelkku smoton tai sitten käytetyn tälläsen halvemmalla jos vaan jo löytyy :)


Tällänen mikilon maksaa jonku 1800e ja käytetyt taitaa olla enemmän 2000e. Se taitaa olla sinun oma päätös mistä maksat ja mitä
Viimeksi muokannut mikael34 päivämäärä 27.8.2009 17:06, muokattu yhteensä 1 kerran
J00nas
Pyörä:
NSR
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
7.8.2007 1:27

ViestiKirjoittanut J00nas » 27.8.2009 9:09

ite ostaisin eilisen jälkeen mielummin esim. derbin smoton käytettynä, mieluiten kone paskana ja skyteamin "250cc" (223) kone :D kaveri osti sellasen koneen just, ja kävi melkein suoraan vielä kiinnikin terpiinsä. ajoin omalla tt-nässyllä kakspäällä, niin jätteli mut ku tikku paskaan, keulii kaasusta sunmuuta hassua :eek:
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 27.8.2009 17:21

J00nas kirjoitti:ite ostaisin eilisen jälkeen mielummin esim. derbin smoton käytettynä, mieluiten kone paskana ja skyteamin "250cc" (223) kone :D kaveri osti sellasen koneen just, ja kävi melkein suoraan vielä kiinnikin terpiinsä. ajoin omalla tt-nässyllä kakspäällä, niin jätteli mut ku tikku paskaan, keulii kaasusta sunmuuta hassua :eek:


Mutta eikös tuosta kakspuokista lupailla "vaan" n. 13-14kw?
J00nas
Pyörä:
NSR
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
7.8.2007 1:27

ViestiKirjoittanut J00nas » 27.8.2009 18:47

samuli91 kirjoitti:
J00nas kirjoitti:ite ostaisin eilisen jälkeen mielummin esim. derbin smoton käytettynä, mieluiten kone paskana ja skyteamin "250cc" (223) kone :D kaveri osti sellasen koneen just, ja kävi melkein suoraan vielä kiinnikin terpiinsä. ajoin omalla tt-nässyllä kakspäällä, niin jätteli mut ku tikku paskaan, keulii kaasusta sunmuuta hassua :eek:


Mutta eikös tuosta kakspuokista lupailla "vaan" n. 13-14kw?

niinhän ne ilmottelee, mutta keskinen itse sano mulle motorpowerissa, et ne on mitattu siitä skyteamin pyörästä. eli alle 1" putkisto katalysaattoreilla ja jollain ihme kureilla. vissiin siinä on imukaulassakin jotain shittiä. mutta toi 250 on jo ihan erilainen, ku 200cc, mikä itellä oli :D
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 27.8.2009 18:51

J00nas kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
J00nas kirjoitti:ite ostaisin eilisen jälkeen mielummin esim. derbin smoton käytettynä, mieluiten kone paskana ja skyteamin "250cc" (223) kone :D kaveri osti sellasen koneen just, ja kävi melkein suoraan vielä kiinnikin terpiinsä. ajoin omalla tt-nässyllä kakspäällä, niin jätteli mut ku tikku paskaan, keulii kaasusta sunmuuta hassua :eek:


Mutta eikös tuosta kakspuokista lupailla "vaan" n. 13-14kw?

niinhän ne ilmottelee, mutta keskinen itse sano mulle motorpowerissa, et ne on mitattu siitä skyteamin pyörästä. eli alle 1" putkisto katalysaattoreilla ja jollain ihme kureilla. vissiin siinä on imukaulassakin jotain shittiä. mutta toi 250 on jo ihan erilainen, ku 200cc, mikä itellä oli :D


No joo mut ei toi 250 mitään tt 2 tahti kevareita vie.
J00nas
Pyörä:
NSR
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
7.8.2007 1:27

ViestiKirjoittanut J00nas » 27.8.2009 20:26

kaverin puheiden mukaan jätteli hussen sm:än ja tosiaan mulla näsäri jollymotolla ja jäin sille kakspäällä aikas ilosesti.
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 27.8.2009 20:59

J00nas kirjoitti:kaverin puheiden mukaan jätteli hussen sm:än ja tosiaan mulla näsäri jollymotolla ja jäin sille kakspäällä aikas ilosesti.


Mitkä välit? Mulla on enska välit ja kone 250 ilman mitää kureja ku ei tieliikenne malli ja ei toi nyt mitenkään huimasti kiihdy.
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 27.8.2009 21:42

Ovat nuo 250cc-koneet melko matalaviritteisiä, siitä kertoo jo se että huipputehokin saavutetaan about 8000rpm. 250 CRF:ssä Käyrän korkein kohta on jo kai yli 10 000rpm:ssä, joten eipä noissa kiinalaisissa paljoa yli 14kW ole vaikka olisi kuinka kuriton.

Kaverin 200cc -nestejäähymönkijässä puristukset olivat vasta 10:1 0,8mm kannen madalluksen jälkeen. Mäntä jää näissä vissiinkin todella matalalle. Ja venttiilit ovat kanssa melko pienet, imu on tietääkseni halkaisijaltaan 28mm, paosta en tiedä, mutta arvatenkin jotain 24-25 millin luokkaa.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 27.8.2009 21:46

J00nas kirjoitti:kaverin puheiden mukaan jätteli hussen sm:än ja tosiaan mulla näsäri jollymotolla ja jäin sille kakspäällä aikas ilosesti.


a1 tehoissa olevalle husselle mikilonista voi hyvä vastus ollakkin mutta täystehoisena kuullostaa aika uskomattomalta. Ellei tuohon kakspuokkikoneeseen ole sitten panostettu viritykseen oikeen kunnolla.
hohoho
Pyörä:
exc 125
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
13.6.2009 13:35

ViestiKirjoittanut hohoho » 27.8.2009 21:48

J00nas kirjoitti:kaverin puheiden mukaan jätteli hussen sm:än ja tosiaan mulla näsäri jollymotolla ja jäin sille kakspäällä aikas ilosesti.


näsärissäs ollu selvästi jotain paskaa
J00nas
Pyörä:
NSR
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
7.8.2007 1:27

ViestiKirjoittanut J00nas » 27.8.2009 23:26

ja nyt meni vähän tosiaan ot:n puolelle, kun skyteamin 250cc koneesta puhuin.. ja ei mun näsärissä paskaa ole, kun vähäsen liian pieni pääsuutin oli sillon =) ja ei ollu hussekaan a1.. aikalailla kiihdyttelyvälit vissiin sil ja kevyt ja hyvä kuski :D
Dayttoona
Pyörä:
isompi smoto haussa
Paikkakunta:
LemBois
Liittynyt:
25.5.2007 0:32

ViestiKirjoittanut Dayttoona » 28.8.2009 0:05

samuli91 kirjoitti:
J00nas kirjoitti:ite ostaisin eilisen jälkeen mielummin esim. derbin smoton käytettynä, mieluiten kone paskana ja skyteamin "250cc" (223) kone :D kaveri osti sellasen koneen just, ja kävi melkein suoraan vielä kiinnikin terpiinsä. ajoin omalla tt-nässyllä kakspäällä, niin jätteli mut ku tikku paskaan, keulii kaasusta sunmuuta hassua :eek:


Mutta eikös tuosta kakspuokista lupailla "vaan" n. 13-14kw?

Kaverilla oli tuo ja ihan hyvin pompootti ja potki eteenpäin joka vaihteella, ja huiput jotai 140 skytarin väleillä.
Asenne tekee motoristin. Reissublogi Ahvenanmaan piikkireissulta!
Andy42
Liittynyt:
25.9.2006 19:33

ViestiKirjoittanut Andy42 » 28.8.2009 13:05

11kW motorpowerin mukaan, mutta on melko väännökäs kone (16,5Nm).
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 28.8.2009 13:54

Andy42 kirjoitti:11kW motorpowerin mukaan, mutta on melko väännökäs kone (16,5Nm).


A1 tehosesta 125cc DT:stä luvataan 13nm, 125cc yz:sta 25,5nm.
t 0 n z
Pyörä:
510
Paikkakunta:
7 $ |< M
Liittynyt:
5.2.2008 15:29

ViestiKirjoittanut t 0 n z » 28.8.2009 14:22

J00nas kirjoitti:kaverin puheiden mukaan jätteli hussen sm:än ja tosiaan mulla näsäri jollymotolla ja jäin sille kakspäällä aikas ilosesti.

Sori mutta nyt puhutaan samasta jätkästä, jessesta, oon ainoo sen kaveri kellä on sm husse, ja se kyllä jää mulle helposti, se derbi ei TODEALLAKAAN keuli kaasusta sillä koneella, näsäris on aika luuska jos sille jää hihii