Rajis- kirjoitti:Miks noin usein mäntää vaihettu, vai ootko radallakin ajanu? :0 ja miten usein porukka näihin yleensä niitä vaihtelee? Se perus 80-100h mikä muissakin kisapiikeissä, vai useemmin kun on vaan yks renkainen mäntä? Ja saako joltain valmistajalta kaks renkaisia malleja?
Alkoon_ kirjoitti:Eikö vähän turhan iso toi 460 tai 450, jos vakio on kerta 380? Tee vaikka sillein, että kokeile millä suuttimella ei enää röpellä, ja sen jätät paikalleen tai siitä yhtä pykälää pienemmän laitat. Sitten vaan kokeilet uudella tulpalla vetää yhen täyskaasuvedon ja kahtelet millanen tulppa. Ja jos se menee osakaasulla tukkoon, nii neulaa laihemmalle, älä siihen pääsuuttimeen koske .
Sellanen kysymys mulla, että minkäköhän arvoseksi sanoisitte ton mun husun, että mitä kehtais pyytää? Vm-12, 90h ajettu, puna-mustat smotot, mäntä vaihdettu 30h ja 80h kohdalla, fmf paisari, huuhteluita viilattu ammattilaisella, ulkonäkö muuten vakio (vähän naarmuu sivukatteissa). Saa tietty tarjotakkin yv:llä jos kiinnostaa .
Männän ja sylinterin välys suositeltava 0.06mm. Mut jos haluaa varman päälle pelata ja katukäytössä niin ehkä 0.07 parempiMiniMies kirjoitti:Alkas jo olee varmaan aika aiheellista tuo männän vaihto, Ei oo ku varmaan n. 120h ajettu mäntä.. niin mitenkäs tuo männän mitoitus meni? Pitää käydä pytty mittauttamassa ja mahdollisesti hoonauskin vois olla kohallaan, niin mites mitotan männän sitten kun tierän sylinterin mitat?
Ja mistä saan wössnerin männän? Ilmeisesti aika parhaita mäntiä joten semmonen varmaan otettava. Ei viitti mitään proxia laittaa.