Kymco Quannon 125

siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 18.5.2009 23:43

samuli91 kirjoitti:Joo näköjään jäähdytys rivakki puhtaana :) Ittellä viimeks noin puhtaana kun pyörän ostin. Tuntuu ettei painepesurikaan auta kun joihinkin paikkoihin oikeen pinttynyt tuo lika.

Sellanen tähän väliin et onko teillä kuinka lohkeillu tuo kymcon maalipinta? Muoveja nyt tarkotan, etten tankkia. Kun perästä lohkeillut joistain kohdista maalia, varmaan kyytiläinen hinkannu. Muutenki tuntuu olevan aika ohkainen tuo musta värikerros :P Mustalla permanentti tussilla oon paikannut niitä kohtia mistä loisti punainen muovi läpi.



Mulla taas tulee joistain esim. kiveniskuista esii sinistä pohjaa : D niitäkää onneks oo montaa, mut ei oo pahemmi lohkeillu itestää. :>
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 19.5.2009 17:41

samuli91 kirjoitti:Joo näköjään jäähdytys rivakki puhtaana :) Ittellä viimeks noin puhtaana kun pyörän ostin. Tuntuu ettei painepesurikaan auta kun joihinkin paikkoihin oikeen pinttynyt tuo lika.

Sellanen tähän väliin et onko teillä kuinka lohkeillu tuo kymcon maalipinta? Muoveja nyt tarkotan, etten tankkia. Kun perästä lohkeillut joistain kohdista maalia, varmaan kyytiläinen hinkannu. Muutenki tuntuu olevan aika ohkainen tuo musta värikerros :P Mustalla permanentti tussilla oon paikannut niitä kohtia mistä loisti punainen muovi läpi.



mulla lohkeillu ihan itellään kans sieltä perästä se maali, mun veikkaus on että siihen ei oo taiwanin poika sekottanu tarpeeks kiinnitysainetta tms. koska mulla on kyytiläisiä niin harvoin ja nuo on pestessä irronnu :S

mulla on kone jostain noiden kahden kuvan väliltä, kaikki paikat on kyl auki mut pölyn peitos, ei vielä ainakaan tarvi peseskellä : )
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 19.5.2009 21:21

Niinpä. Jos kahisevaa olis ylimäärästä niin maalattavaks ja joku hieno metalliväri pintaan :P Mutta eihän sitä koskaa oo tarpeeks. Toisesta tallin kemmustaki kusi magneetto ja siihen uppoaa taas jonku verran :s Vielä ny onneks pärjää kun ei tuota maalia niin isoilta alueilta oo irronnu.
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 21.5.2009 21:37

sitähän voi yrittää saada takuuseen, kuuluuhan se maalipintakin siihen jos noin herkästi kerran irtoilee, ja tiedän pari muutakin tyyppiä joilla just tää musta mattapinta on heikko.
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 25.5.2009 10:53

Tulipahan vähä riisuttua kymcoa. vaihtelun vuoks tein tollasen nakun :) gallerias kuva. Viel 14 piikkine eturatas ja sit luulis kewlivan!!1 :D
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 26.5.2009 15:53

15 400km ja risat nyt ajettu 8)
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 26.5.2009 16:37

siakku kirjoitti:15 400km ja risat nyt ajettu 8)


itsellä kohta 5000 mittarissa :) 1600 tänä kesänä ajanu
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 26.5.2009 17:11

n. 12 000km joista 10k viime kautena :P
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09
Paikkakunta:
paskalomavaara
Liittynyt:
8.5.2008 17:27

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 26.5.2009 17:57

en enää muista nii kellä oli ne koropalan tekoohjeet?? ja eikös ne vois jossain pajalla semmosen väsätä jollain pikkuhinnallaki ku itellä ei oo välineitä?
ja mites sen rek kilven sais hyvin laitettuu ku ottaa sen kauheen lipan pois?
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 26.5.2009 18:14

Hukkis kirjoitti:
siakku kirjoitti:15 400km ja risat nyt ajettu 8)


itsellä kohta 5000 mittarissa :) 1600 tänä kesänä ajanu


=DD Onneks ei oo viel ollu mitään ongelmii :p
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon
Liittynyt:
5.4.2008 18:01

ViestiKirjoittanut Hukkis » 26.5.2009 22:23

ÖsQ kirjoitti:en enää muista nii kellä oli ne koropalan tekoohjeet?? ja eikös ne vois jossain pajalla semmosen väsätä jollain pikkuhinnallaki ku itellä ei oo välineitä?
ja mites sen rek kilven sais hyvin laitettuu ku ottaa sen kauheen lipan pois?


en muista kellä oli ohjeet mutta selaat vähän foorumia niin kyllä ne löytyy...
ja se kauhea rek kilven teline on kiinni siinä takavalossa niin että se pitää leikata siitä jollain irti :(
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 27.5.2009 9:44

Hukkis kirjoitti:
ÖsQ kirjoitti:en enää muista nii kellä oli ne koropalan tekoohjeet?? ja eikös ne vois jossain pajalla semmosen väsätä jollain pikkuhinnallaki ku itellä ei oo välineitä?
ja mites sen rek kilven sais hyvin laitettuu ku ottaa sen kauheen lipan pois?


en muista kellä oli ohjeet mutta selaat vähän foorumia niin kyllä ne löytyy...
ja se kauhea rek kilven teline on kiinni siinä takavalossa niin että se pitää leikata siitä jollain irti :(


Puukolla ite muovin leikkasin. mut saahan sen aina sit ruuveilla takas kii jos tarve tulee :)
Rothmans
Pyörä:
Masai
Liittynyt:
3.1.2008 17:37

ViestiKirjoittanut Rothmans » 27.5.2009 13:36

Kevari kuume sen kun nousee ja vieläkin on epäselvää minkälaisen kevarin sitä hommaisi.. Honda CBR on ollut yksi vaihtoehto, Honda XR on myös yksi vaihoehdoista mutta nyt myös Kymco Quannon. Tällähetkelläkin löytyy Kymco ja kyllä Kymco on aivan eriasia kuin kiinalaiset. Hyvää jälkeä tekee, melkein kuin japanilainen..

Itse pyörästä muutamia kysymyksiä;
-paljo kulkee vakiona ja miten kiihtyy muihin 4t kemmuihin verrattuna?
-onko varmatoiminen? löytyykö tyyppivikoja?
-saako vara/viriosia helposti?

Kiitoksia jälleen..
siakku
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
2.10.2008 0:07

ViestiKirjoittanut siakku » 27.5.2009 16:17

Rothmans kirjoitti:Kevari kuume sen kun nousee ja vieläkin on epäselvää minkälaisen kevarin sitä hommaisi.. Honda CBR on ollut yksi vaihtoehto, Honda XR on myös yksi vaihoehdoista mutta nyt myös Kymco Quannon. Tällähetkelläkin löytyy Kymco ja kyllä Kymco on aivan eriasia kuin kiinalaiset. Hyvää jälkeä tekee, melkein kuin japanilainen..

Itse pyörästä muutamia kysymyksiä;
-paljo kulkee vakiona ja miten kiihtyy muihin 4t kemmuihin verrattuna?
-onko varmatoiminen? löytyykö tyyppivikoja?
-saako vara/viriosia helposti?

Kiitoksia jälleen..


vakiona sen 120-130km/h ja kiihtyy kyl oikeestaa iha hyvi vaik jää just jammulle ja separist kuullu et jää, mut taas toiset puhuu et vie :D mut vie hyosungin ::D Ja varmatoiminen on mulla ollu, ei oo ollu mitää vikaa mulla tai edelliselläkää omistajalla <: joillain on vissii ollu jtn ongelmaa öljynlauhduttimen kanssa? mut menee seki sit takuusee <;
Ja vara/viriosista en sit tie :D vissii enemmä jos haluut iha kymcon omii nii tilaillaa sit suoraa tehtaalt? =D
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 27.5.2009 16:47

itellä 10500 ajettu ja ensimmäinen vika ilmeni, seki oli että kiekkamittarin liitos oli löystyny moottorin päästä ja kun sen kiristi pihdeillä nii taas toimii. mun galleriasta voi kattoa yhen toteutuksen ja samulilla sit on vähä erilainen.
E: ite leikkasin vilkkujen alta rautasahalla sen läpän

Koropala oli kaaviona Antti Auma-Aholla ja se on kyllä just sopiva.

08vuoden kanuunoissa on ollu sitä vikaa että öljynlauhduttimien letkut on pakannu halkeilla ym mut 09 ja 07 ei sitä vikaa oo, nuo halenneet letkut on menny yleensä takuuseen.

Varaosia saa kaikista liikkeistä joilla nyt kymcon merkki on plus maahantuojalta tilaamalla, suuri osa cbr:n osista sopii tähän.

Ajoasento on kyykympi ku separis mut pystympi ku esim riejus. separille jää kiihdytykses koska on vaan 5 vaihdetta ja välitykset loodas on pidemmät, huippunopeus on sepon kans samaa luokkaa.

Viriosia ei oikeestaan tarvi ku suuremman suuttimen jonka saa helposti, sit putsarista se imuseinä ja flärpäke pois ja putkesta rälläkällä vakioänkkä irti ja joku slipari tilalle, tai tyhjätä vakioputki.

XR kannattaa jättää laskuista pois jos haluaa että pyörä kulkee edes sen 100, Kaverin XR huippunopeus gpsään 95, mittaris 109 :D
kymco voittaa XRn oikeestaan tekniikalta kaikessa ja separin voittaa koossa ja ulkonäössä, tehot samaa luokkaa +9kw ;)
Ride Your Heart Out!