Aattelin tänne kirjotella nyt omat kokemukset pyörästä ku oon jo 2 kautta laitteella ajellu.
Ja hyviä puolia pyörässä on siis: Todella hyvät jarrut kumpikin etu ja takajarru ovat todella tunnokkaat ja tehokkaat, pyörä on todella helppo ja hyvä käsitellä mutka pätkällä verratuna vaikka husseen jonka kanssa pitää taistella tosi paljon että saa pyörän taittumaan mutkaan,on myös hyvä laite ajella sorateillä, kulutus 3-4 litraa satasella kuten muissa nelareissa,penkki on ainakin omasta mieletäni mukava,pyörä on yllättävän mukava matka ajossa ja pyörä on myös mukava kaupunki ajossa, ja mittaristo on todella tarkka ja helppolukuinen, pyörä on todella hyvän-näköinen jo vakiona ainakin omaan mieleen ja pyörä on suhteellisen helppo huoltaa.
Sitten huonoja puolia: joitain osia haatava löytää kuten takarattaita löytyy maahantuojalta vain kahta kokoa, osa sähköistä hieman huonosti suojattuja ja liaan lyhyitä, vakio koneessa huonosti vääntöä ja pyörää pitää kierrättää paljon.
Ja viellä mielipiteet 180cc kitistä itse olen ainakin sitä mieltä että on hintansa arvoinen (400 euroa) siihen saa osia tarvittaessa (mäntiä ja männän renkaita) ja pytty lisää vääntöä todella paljon joten pyörästä tulee paljon mukavampi ajaa ja pyörästä tulee jopa hauska ajaa kaupungissakin ja pyörästä tulee vielä hauskempi ajaa mutkapätkillä ja sorateillä eikä kulutuskaan nouse oikeastaan, kulututtaa edelleen +-4litraa sekä pyörä haastaa jo 2 tahtisiakin ei nyt kisa enskoja mutta katupiikkien kanssa aika tasoissa