t 0 n z kirjoitti:J00nas kirjoitti:kaverin puheiden mukaan jätteli hussen sm:än ja tosiaan mulla näsäri jollymotolla ja jäin sille kakspäällä aikas ilosesti.
Sori mutta nyt puhutaan samasta jätkästä, jessesta, oon ainoo sen kaveri kellä on sm husse, ja se kyllä jää mulle helposti, se derbi ei TODEALLAKAAN keuli kaasusta sillä koneella, näsäris on aika luuska jos sille jää hihii
Vaihteeksi mikilon topikki muuttuu paskanjauhannaksi...J00nas kirjoitti:Leite kirjoitti:J00nas kirjoitti:noni, mää meen häntä koipien välissä korjaan nässyä ja jatketaas topikin moposta
Onksul joku häntä vai
onks sul aivot
_E_Z_ kirjoitti:Oho, oho. Kolme viikkoa ollaan Mikilonia odoteltu. Jos ei ensi viikolla ala kuulumaan niin perutaan tilaus ja hommataan muualta. Ketuttaa kun jätkät eivät osaa hoitaa hommiaan. Soitin keskiviikkona Tehopekkaan, ei osannut sanoa mitään koko jutusta.
_E_Z_ kirjoitti:Oho, oho. Kolme viikkoa ollaan Mikilonia odoteltu. Jos ei ensi viikolla ala kuulumaan niin perutaan tilaus ja hommataan muualta. Ketuttaa kun jätkät eivät osaa hoitaa hommiaan. Soitin keskiviikkona Tehopekkaan, ei osannut sanoa mitään koko jutusta.
InajK kirjoitti:_E_Z_ kirjoitti:Oho, oho. Kolme viikkoa ollaan Mikilonia odoteltu. Jos ei ensi viikolla ala kuulumaan niin perutaan tilaus ja hommataan muualta. Ketuttaa kun jätkät eivät osaa hoitaa hommiaan. Soitin keskiviikkona Tehopekkaan, ei osannut sanoa mitään koko jutusta.
Hommaa joku muu mielummi jos saat peruuttuu kaupan täst paskaläjäst.................
mikael34 kirjoitti:InajK kirjoitti:_E_Z_ kirjoitti:Oho, oho. Kolme viikkoa ollaan Mikilonia odoteltu. Jos ei ensi viikolla ala kuulumaan niin perutaan tilaus ja hommataan muualta. Ketuttaa kun jätkät eivät osaa hoitaa hommiaan. Soitin keskiviikkona Tehopekkaan, ei osannut sanoa mitään koko jutusta.
Hommaa joku muu mielummi jos saat peruuttuu kaupan täst paskaläjäst.................
Sinä et kuitenkaan tälläistä ole omistanut, joten aika turhaa tollainen jatkuva laitteen haukkuminen. Jos _E_Z_ haluaa tälläisen ostaa, niin eikai se sinun ongelma ole. En minäkään tullut sinua neuvomaan hussen ostossa..