Honda CRM

xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 14.7.2011 14:58

EvilUncleSam69 kirjoitti:Paljon tämmösessä -92 on huoltovälit ja paljon kuluttaa normiajossa?

Mäntä n. 15 tkm jälkeen TT:nä. Vaihteistoöljyjä oon vaihdellut 4 tkm välein. Kuluttaa samanverran kuin muutkin 2-t piikit. Tehosta joutuu maksaan.
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut laazeri » 14.7.2011 15:10

Mistä tehosta? :lol: Kyllä ite suosittelisin männän vaihtamaan jo 10tkm paikkeilla, omalla männällä ajoin 14tkm ja kilkkas, veti pytyn paskaks samalla. Lootaöljyjä cermiin vaihtelin 1-2tkm paikkeilla ja kulutus oli ihan kauheeta. Johtuen toki siitä että pa-säädin ei ollut toiminnassa. Minimissään sain 4l satasella ja maksimissaan veteli jotain 15l satasella.
kartzag
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
24.5.2007 18:22
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut kartzag » 15.7.2011 1:22

Nyt ainoana vikana cermissäni esiintyy pienehkö sähkövika: Vilkut toimivat kun kierroksia on noin alle 1000-2000, mutta kun sen ylittää niin vilkut lakkaavat toimivasta, ja taas kun lasken kierroksia niin hyvin vilkkuvat. Mittaristossa kaikki valot välkkyvät oudosti. Pitkät näkyy muttei muuten valot skulaa. Mutta kierroksia lisätessä etuvalo pitkiä käyttäessä valo käy kirkkaammalla. Missä vika?

EDIT1: Nyt sateella ja kosteella ilmalla kaikki sähköt (mukaan lukien vilkut ja valot) skulas täydellisesti ja toimii vieläkin.
Viimeksi muokannut kartzag päivämäärä 15.7.2011 20:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Karppi
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut peeekes » 15.7.2011 3:04

laazeri kirjoitti:Mistä tehosta? :lol:

Lyö 180 pannua niin kyllä tulee rutkasti sitä TEHOA jos kerta ei pelkällä teharilla lähe :|
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut laazeri » 15.7.2011 13:29

Eikai sitä nyt sellaisia. Aikomuksena joskus oli kun crm vielä omistin mutta samahan tuo oli pyörää vaihtaa yli 10 vuotta uudempaan. :) Vaikka eihän tuo hussekaan mihinkään lähde mutta on se sentään tehokkaampi kuin crm.
nikke124
Pyörä:
Honda CRM & Derbi 50 & Kawasaki Klx 125
Paikkakunta:
Uusimaa
Liittynyt:
17.3.2010 18:05
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nikke124 » 15.7.2011 16:23

Tuntuu muuten Crm tehokkaalta ku ajelee pari kuukautta markkinoiden laiskimmalla nelari kevarilla :)
Ihmeelliseltä tuntu nähdä mittarissa yli 110 lukema :lol:
http://www.motot.net/talli/osat/id21815/ Crm/Nsr moottoripalikkaa
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut peeekes » 15.7.2011 20:54

Vaihoin toissapäivänä cermiin mäxän iskari. Iskarin säiliö paino paipperin kasaan runkoa vasten eikä saanu ilimaa ja röpötti täyellä kaasulla mahottomasti.
Tehimmä tämmösen viritelmän, koska paipperi ei mahu tuohon rungon ja säiliön väliin. Kuva Nytkun on tuo viritelmä siinä niin pyörä alkaa röpöttämäänbooaanpätkimään reilusti ennen piikkiä, lyö vaikka neloselle niin sitten se on pelekkää röpöttämistä kokoajan.... Oon koittanu että toimisko jos ilimaruuvvia ruuvailis mutta ei vaikuta. Koitin että toimiiko se miten iliman tuota putkiloa ja paipperia ei vaikuttanu.. Mikäkhän mahtaa olla vikana? Vika tuli heti ku oli vaihtanu tuon iskarin ja lähti ajjaa :lol: Honda visssiin hylkii aprillipilan osia ja alkaa sitten temppuilemaan?? :D :lol:
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 16.7.2011 14:00

peeekes kirjoitti:Mullon cermissä vissii kulutus kohillaa :lol: varatankille mennää nii on ajettuna 60km.. Paljonko teillä syöpi?


Joo jotain sitä luokkaa se on rällästelyssä :D Matka ajossa pääsee sen 100 +/- kilsaa.
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut peeekes » 16.7.2011 17:52

Mr_Simppa. kirjoitti:
peeekes kirjoitti:Mullon cermissä vissii kulutus kohillaa :lol: varatankille mennää nii on ajettuna 60km.. Paljonko teillä syöpi?


Joo jotain sitä luokkaa se on rällästelyssä :D Matka ajossa pääsee sen 100 +/- kilsaa.

Kävin heittää kerran 60km lenkin 30km suuntaa meni melekein tankki vaikka rauhallisesti 80 posotin :lol:
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 18.7.2011 13:25

Mikä on noista TK suutin ?? Veikkaisin pääsuuttinrungon vieessä olevaa isointa suutinta (PS jälkeen) ??
Auttakaa tietämätöntä :D En oo Siihen asiaan vielä niin perehtynyt .. =)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 19.7.2011 21:16

Tyhjäkäynti suutin on pääsuuttimen vieressä. Tehosuutin on se pieni jossain nurkassa.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
Mr_Simppa.
Pyörä:
Yamaha DT 125 SMR -02/7. Aprilia MX 125 -06 (P)roju. EX: Honda CRM 125cc -93.
Paikkakunta:
laukaa
Liittynyt:
3.9.2010 18:48
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Mr_Simppa. » 19.7.2011 23:03

nieminja kirjoitti:Tyhjäkäynti suutin on pääsuuttimen vieressä. Tehosuutin on se pieni jossain nurkassa.


Kiitos todella paljon tiedosta=) Minkähän kokoinen olis hyvä ?? Tais olla itellä 45 :eek:
Hullu ei huomaa, ja viisas ei virka.
Myydään Yamaha DTR 125 SM 2002 -07 tekniikalla. Nettimoto rek. WU-935
Purettuna Derbi GPR 125 -07, ja Honda NSR 125 -92.
peeekes
Pyörä:
Honda crm 180
Paikkakunta:
Bosnia
Liittynyt:
24.7.2009 23:02
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut peeekes » 21.7.2011 0:47

Cermi leipo..... Kaks kertaa polokasin eikä sitten enää polojin liikkunu :( varmaan männänrenkaat jumisa? toivottavasti ei käyny pytylle pahasti.. PIttöö huomena aukassa ja kattella miten kävi :|

E: Läppärungosta oli mystisesti pudonnu 2 ruuvvia ja jumittanu koneen :lol: Selvis ainaki miksi ei kiertäny ja kulukenu ko 60-70km/h ko läpät o 1 ruuvvilla kiinni nii eihä ne toimi oikein :D Vielä röpöttää vähän yläkierroksilla, pittöö kokkeilla pienempää/isompaa suutinta tai sitten tuo saappi liika ilimaa entiiäsit
Viimeksi muokannut peeekes päivämäärä 26.7.2011 6:21, muokattu yhteensä 1 kerran
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 24.7.2011 20:46

Hondasta katos kipinä. Tulppa, Tulpanhattu, Tulpanjohto ja puola vaihdettu eikä mitään vaikutusta. Katse kääntyi magneeton puoleen ja avasin ruuvit. Kysymys kuuluu et millä konstilla tuon magneetonkopan saa vedettyä irti? Ei sormivoimin oikein saa riuhtastua...

Muuten mitä varten magneetonkopassa on ylivuotoletku? ja miks siinä myös on sellainen kierteillä oleva ''tulppa''?
{sammy}
Pyörä:
honda crm 125
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
3.2.2009 17:43
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut {sammy} » 24.7.2011 21:34

mihkäs kokosia suutimia alan testaileen ku tilasin tuon arrowin putkiston?

E:xtrem3:lle koita koputella sitä vähän vaikka vasaran väärällä päällä mutta katso ensin että kaikki ruuvit on irti :D se letku on varmaan sitä varten jos sinne menee vettä, ja se "tulppa" on vissiin sitä varten että voi katsoa sytytyksen, viisaat voi kertoa enemmän jos puhun ihan puuta heinää. :D