90% varmuudella sanoisin että -80 luvulla tarvikkeena myyty speeding merkkinen etukate. Mulla on läjä Bike-lehtiä
(itseasiassa kaikki ensimmäisestä 84 numerosta tonne 89 saakka), joissa noita etukatemainoksia oli. Pitää kaivaa lehdet esille ja vertailla kuvia vielä.
Etukatetta myytiin RD,MBX,AR ja RG malleihin. Joskin viimeinen kummastuttaa kun siinä oli kokokate jo alkujaankin. Käsittääkseni se speedingin etukate oli ihan sama kaikkiin em. malleihin ja kiinnityskorvakkeet vain vaihteli. Siten se istui paremmin toisiin malleihin ja toisiin vähän huonommin. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että parhaiten RD:hen istuu TZR etukate.
Edit: 90% meni muistikuvat pieleen. Ei ole speeding etukate (
joka muutes oli kotimaista valmistetta). Vähän huono kuva, mutta tarpeeksi vertailemalla eroakin löytyy
http://aijaa.com/IUsubNPiechler se ei varmuudella ole. Se kun on niin omalaatuisen näköinen. RD:hen on varmuudella kokokatteita tehnyt lisäksi phantera ja dunstall. Kuvien löytäminen näistä onkin hankalempi juttu, mutta jos jollain on tietoa, niin mulle voi aina ilmoitella kaikkea RD:een liittyvästä. Vaikka sitten vähäpätöisestäkin tiedosta.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein