Bensapinnan säätöä kokeiltu?
Joillakin oli ilmenny samaa ongelmaa kun olivat vaihtaneet 34 kaasarin ja laittaneet 28 vhst:n ryyppyluistin siihen eivätkä 34 vhsb omaa ryyppyluistia. Tällöin kallisteltaessa ja jarrutettaessa pääsi bensaa tulvimaan ryypyn kautta ja pyörä sammuu. Teillä ei oo vääränlaista ryyppyluistia siellä varmaankaan kun alkuperänen 28 kiinni, mutta voisko olla että ryyppyluisti jumittaa johonkin eikä palaudu kunnolla aina ja sieltä pääsis sillon tällöin bensaa tulvimaan lävitse...?
Onko hemmissä vaijeriryyppy ja tulee siihen kytkinkahvan viereen?
E: tuli mieleen tällainen tapaus säxä puolelta. Joku käytti aivan ihmeellisiä pääsuutinkokoja kaasuttimessaan ja kaikki ihmetteli että miten sillä toimii sellasilla suuttimilla kun koot kymmeniä numeroita pienempiä kuin muilla... Sillä ilmeni sitten sama vika ku teillä eikä bensapinnan säätely auttanut. Lopulta selvis että sillä pääsi bensaa koko ajan ryypyn kautta kulkemaan jolloin ps koot luonnollisesti oli paljon pienempiä kuin muilla.
Juttu liittyy sillä tapaa, että eikös teillä oo käytössä reippaasti pienemmät ps koot mitä suositellaan...? Niin olisko mahdollisuutta että liruttelis bensaa ryypyn puolelta koko ajan, välillä enemmän ja välillä vähemmän
Sehän ois periaatteessa voinu aiheuttaa leikkaamisenki... Ei yhtäkkiä tullukaaan bensaa ryypyn puolelta jolloin ps suutin liian pieni ---> kone vetää todella laihalle ja leikkaa
Tämmöinen pelkkä mutuilu
... Ottakaa tosissanne tai ette
. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen tällainen mahdollisuus