jalkapyörä kirjoitti:kyl se vähänenkin kytkimenpainaminen on paljo parempi ku ei ollenkaa, kytkinmuutenki tuppaa prätkis irrottamaa heti ku vähänki koskee kytkimee
Tuoppii_ kirjoitti:Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen. eivituta
Tuoppii_ kirjoitti:Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen. eivituta
_rieska_ kirjoitti:Tuoppii_ kirjoitti:Leikkas sitte dt kiinni. Just ku oli saanu athena 170 ja 50km sisää ajoa.
tyhjäkäynillä melkee pamahti sen jälkee pyöritti viel startil vähäse. Mutta kun
yritti ottaa pyttyä irti ni oli kyllä jumissa.
Mistähä vois johtua? petilaakereita ite kyllä epäilen. eivituta
Luulisin ettet korjannut alkuperäistä vikaa (oletan että vakiopyttykin kilahti) ja nyt se sama vika on rikkonut uuden pytynkin. Kannattaa AINA selvittää syy miksi kone on rikkoontunut, ennen uusien osien asentelua! En usko että vika oli runkolaakereissa, korkeintaan stefoissa mutta niissä jos on vika niin sen kyllä huomaa.