Honda CB125:set

jykke
Paikkakunta:
lohja
Liittynyt:
19.4.2004 21:48

ViestiKirjoittanut jykke » 7.1.2005 20:41

sama isku kun mankissa. daxin männillä olisi kuutioita 142cc...ja millin ylikokoisilla eli 48mm 148cc....
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32
rojektio

ViestiKirjoittanut 123aaa » 7.1.2005 20:49

Nyt kalleriassa muutamia kuvia lasikuituosista ja yhden sairasillan photosoppauksen tulos(ei siihen shoppaukseen menny kyllä ku 10min :) ).
Muutamaan kuvaan kirjotin vähän inffoo en kaikkiin jaksanu. Toi pyörän väri tulee pysymään alkuperäsenä ku alkup maalipinta on melkein uuden veroinen ja minusta tossa värityksessä on jotai nostalgista kasarimeininkiä.
Ainii ja clip onit on nyt maalattu ruiskulla mustaks, niistä en muistanu vielä kuvia ottaa.
edit: cliponeista tietoo
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 8.1.2005 6:57

on kyllä komeen näköisiä katteen palasia, oletko ajatellut valmistaa 'repron' korvikkeita maailman cb harrastajille?
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 9.1.2005 0:00

Alkaa nuo katteet olla jo melko kuosissaan.
Taijan vielä ruiskukitin vetästä noihin, ku on muutamissa kohissa semmosia pienen pieniä huokosia... Clip onit roikkuu vieläki tuolla "maalaamon"(varaston) katossa ku ei asennuksella oo kiirettä nii antaa kuivua pari päivää ettei maalit kolhiinnu niin helposti. Ensviikolla luultavasti kone kasaan ja maalikauppaan hakemaan koodilla litkua noihin katteisiin.
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 9.1.2005 17:47

Nyt on kalleriassa muutama huono kuva clip oneista. Hitsisaumat on ehkä todellisuudessa paremman näköset.
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 12.1.2005 17:04

Eilen sain cb:seen männät,renkaat, rundivaijerin ja kytkinvaijerin pihlajamäeltä. Tänään ainakin pytyt ja männät paikalleen. Piru ku tuo koulu vähän häiritsee harrastamista.
tonza19
Paikkakunta:
Espoo (Kokkola)
Liittynyt:
14.8.2002 18:18

ViestiKirjoittanut tonza19 » 12.1.2005 17:28

Mielenkiinnosta kyselen että minkä verran kustantaa CB:n mäntä/kpl?
Honda CBR 900RR -99
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 12.1.2005 17:37

Noi art:in stanumännät renkaineen olivat n. 50€ yhteensä molemmat eli ei kovinkaan kalliit. Ja noi artit vastaa alkuperäsiä mäntiä ja ovat hyvälaatuset.

Edit: Toi olikin hinta ilman alv:ia eli verollinen hinta oli sen vähän reilut 60€ kahdelle männälle, mutta ei silti mielestäni kovinkaan kalliit, varsinkaan kun ei tarvinnut sylintereitäkään edes porata, kevyesti vain hoonasin ne.
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 13.1.2005 22:33

Nyt on hondan kone kasassa. Vielä pitäs takakatteelle ja varttikatteelle tehä kiinnikkeet ja takavalolle aukko ja lasi, Ja sit maalata ne osat.
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 20.1.2005 14:11

Jee jee, Nyt pääsi taas pitkästä aikaa koneen ääreen, ja Hondakin on jo ollut tallissa pari kuukautta, kyllä on kaunis, kuvia tulee lähiaikoina galleriaan. Vielä pitää käyttää kuristettavana, tehoja rekisteriotteessa 13kW, ja sitten kuristukset pois.
Dank memes melt steel beams.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 20.1.2005 19:52

tänää isukki kävi heittämässä iskarin "tukivarret" koneistamoon jossa tehdään uudet puslat ja holkit, jotta väljät saadaan pois ja ajo-ominaisuudet paranee :) kai sitten miiteissä näkee paljon cb:tä :D
-Klaukkalan Matkamotoristit-
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 20.1.2005 21:39

Takakatteelle on nyt kiinnike tehtynä ja varttikatteellekki aika pitkälti. Kävin myös tilaamassa tänään kaasuvaijerin ja hieman alkuperäistä sirommat vilkut. Takalampun lasin (muoviahan se on) oon myös feidannu siihen takakatteeseen ja se lasihan on kirkas ja se on tehty vanhan soliferin etuvalon lasista, joka on lähes puolipallon muotoinen, polttimo tulee olemaan punainen. Just tajusin, että sillonhan myös rekkarikilven valosta tulee punainen, kun samalla polttimolla molemmat, mutta mitäpä tuo haitannee...
Konehan on kasassa ja siitä on jo savuja otettu ja hyvin tuntuu toimivan ja koneesta ei kuulu juuri mekaanista ääntä ja hyvin käy kylmänäkin kahdella ja tuo koneen toimintahan vain paranee kunhan uudet osat sijautuvat paikoilleen.
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 22.1.2005 20:31

Nyt on kaikille katteille kiinnikkeet tehtynä ja niitä kiinnikkeitä pitää enää viimeistellä ja maalata ne. Katteiden hiominen jatkuu edelleen ja kohta pitäs vetää niihin ohut ruiskukitti että ne pienimmät huokoset peittyy. Nyt uusia kuvia kalleriassa koko pyörästä katteet hollillaan.
Pistoolisankari
Paikkakunta:
Kalukkala
Liittynyt:
3.2.2003 18:59

ViestiKirjoittanut Pistoolisankari » 23.1.2005 0:43

tuo sun pyörä on ihan siisti näköne :) mut siistimmän olone tulee viel ku maalaat ne vaikka nyt jo saa kuvan siit millane tulee.

onko sulla muuten myydä ehjä alkuperänen takavalonlasi ku oma on rikki :(
-Klaukkalan Matkamotoristit-
123aaa
Liittynyt:
13.6.2004 1:32

ViestiKirjoittanut 123aaa » 23.1.2005 13:20

Joo kyllähän ne melkeen sen maalin vaatii :D Ylimäärästä takalampun lasia mulla ei oo ja kuulostaa vähän siltä ettei niitä oikeen mistään tunnu löytyvän kun yks tuttu on kyselly kaikilta suomalaisilta mp-purkamoilta koneen osia eikä niissä tunnu oikeen mitään osia olevan noihin td:isiin, ilmeisesti ne rotkottaa jossain ihmisten talleissa/varastoissa/pihoilla kun ei noita pyöriä liikenteessäkään kyllä kovin paljoo oo.