http://www.motot.net/talli/osat/id7078/
jarez kirjoitti:Muuten täydellinen mutta toi 3litran tankki lyhentää toiminta sädettä mukavasti
Paitsi jos tykkää 1,5 pulloa mukana kantaa ;>
Taiwan kuuluu kiinalle ELI TÄYSIN SAMA ASIA.jarez kirjoitti:jarez kirjoitti:Muuten täydellinen mutta toi 3litran tankki lyhentää toiminta sädettä mukavasti
Paitsi jos tykkää 1,5 pulloa mukana kantaa ;>
Kenelläkään mottotilaisella mitään kokemuksia kertyny tosta db 125:sta?
Ite oon aikavarmasti enskeväänä kyseisen vehkeen hommaamassa ja mustaa muovista ja kultavanteista olis tiedossa. Maski,putkisto,tarrat ja takapää olis menossa uusiks heti hankkimisen jälkeen.
Kävin tänään koeistumassa ton db50 joka on aivan identtinen 125 kanssa mut kone vaan eroaa niin ihan "mukavalta" tuntu vaikka takaiskari tuntu pikkasen liian pehmeeltä, esivaimennus säätöä en mistään löytänyt (ylläri sinäänsä )
125 tehdään Taiwanissa, ei kiinassa korosti myyjä. Laadunvalvonta tehdään jossain euroopassa (oliskohan ollu saksassa) ja varaosat saa hollannista 2päivässä kuulemma ja niitä kans löytyy.
Myyjän mukaan 125 koneissa ei oo mitään tyyppivikaa ilmenny, 1 kappale vaihteisto vikasta oli joskus jouduttu korjaamaan.
Kuulemma myyty helvetin vähän noita 125 ja maahantuoja n varastot kuulemma pursuaa noita db125, värejä löytyy yms
eli kyseessä on kilvellinen db125
http://www.finnmoto.fi/Masai/Dirtbikes/ ... bikeFI.pdf
mika_master kirjoitti:Ei sitä tarvi muutoskatsastaa, vaikka saisit sen joskus 11-kilowattiseks. Sehän on ihan laillinen teho kevareissa.
astr0 kirjoitti:mika_master kirjoitti:Ei sitä tarvi muutoskatsastaa, vaikka saisit sen joskus 11-kilowattiseks. Sehän on ihan laillinen teho kevareissa.
pyöränhän pitäis olla rekisteriotteen mukainen, et jos rekisteriotteessa lukee, että tehoa on esim. 8kw, mutta oikeesti on 11kW, pitäis periaatetasolla katsastaa...
jarez kirjoitti:astr0 kirjoitti:mika_master kirjoitti:Ei sitä tarvi muutoskatsastaa, vaikka saisit sen joskus 11-kilowattiseks. Sehän on ihan laillinen teho kevareissa.
pyöränhän pitäis olla rekisteriotteen mukainen, et jos rekisteriotteessa lukee, että tehoa on esim. 8kw, mutta oikeesti on 11kW, pitäis periaatetasolla katsastaa...
mitäs herra hörisee? Maksoin liikkelle 25e siitä etten ite jaksa pyörää katsastaa ja se olis ajovalmis kaupan jälkeisenä päivänä.