Yamaha TZR #2

|rixu|
Pyörä:
Yamaha TZR rr Belgarda
Paikkakunta:
heinävesi/varkaus
Liittynyt:
3.12.2005 12:09

ViestiKirjoittanut |rixu| » 20.1.2009 21:26

Mikkaa kirjoitti:auttakaa! 8o ostin tossa tommosen projekti belgardan.. avasin sitte kytkinkopan niin kappas.. siellähän ei ollukkaa kaikkia rattaita. Elikkäs käykö tohon normi tzr:n vaihteiston rattaat vaiko dt:n? Kaupitelkaas jos jollain ois täydellistä alakertaa myynnissä ois tarvetta ;)


Täältä saattas löytyä helpommin.
blog <- RR projektiblogi
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 21.1.2009 12:35

noni nyt kytkin irrottaa reilusti kun palautti teräs kuulan sisää, entäs sitte ku tarvis ne kytkin jouset kiristää ni onko niissä merkitty joku tietty vääntö kui piukkaa ne voi pistää ?
[Jussi]
Pyörä:
Suzuki S
Liittynyt:
6.11.2006 19:28

ViestiKirjoittanut [Jussi] » 25.1.2009 23:20

Niin ei kellään ole tietoa mittarintaustoista tai että miten mittarin viisarin saa irti?
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 28.1.2009 19:16

[Jussi] kirjoitti:Niin ei kellään ole tietoa mittarintaustoista tai että miten mittarin viisarin saa irti?

taustoista en tiedä muutaku ku kaveri skannas vanhat mittari taustat ja veti GIMPillä muokkauksia ja vaihto värejä. ja mun tetsusta lähti mittari viisarit irti vetämällä vähä niinku herätys kello sekuntti viisari en tie sit oliko joku oma kiinitys vai jotai mätää :P
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 28.1.2009 19:29

ku mulla on tämmöne rutku projektina ni mahtaako mennä näsärin takahaarukka ja keula vanteinee ja jarruinee kiinni helpolla :nörtti:
[Jussi]
Pyörä:
Suzuki S
Liittynyt:
6.11.2006 19:28

ViestiKirjoittanut [Jussi] » 28.1.2009 20:47

vesku-R125 kirjoitti:
[Jussi] kirjoitti:Niin ei kellään ole tietoa mittarintaustoista tai että miten mittarin viisarin saa irti?

taustoista en tiedä muutaku ku kaveri skannas vanhat mittari taustat ja veti GIMPillä muokkauksia ja vaihto värejä. ja mun tetsusta lähti mittari viisarit irti vetämällä vähä niinku herätys kello sekuntti viisari en tie sit oliko joku oma kiinitys vai jotai mätää :P

Noh, pitää vielä kokeilla, jos se on vaan tosi jumissa.

Epäilen että menisi täysin muokkaamatta, mutta jos omistat ne niin äkkiäkös kokeilet.
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 11.3.2009 18:06

no mitäs miält ootte kun avasin kytkimen niin työntö tappien välissä ei ollut sitä teräs kuulaa minkä takia kytkin luisti helvetisti ja söi jopa tehoa, niin hajotin yhden pienen kuula laakerin ja laitoin kaksi kuulaa sinne tappien väliin niin mahtaako ne kuulat kestää sen paineen ?
Fundo
Pyörä:
Nude 125
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
2.2.2008 22:58

ViestiKirjoittanut Fundo » 17.3.2009 16:06

Kertokaapas että missä kohtaa vakioputkea löytyy kurit?
vesku-R125
Pyörä:
yamaha YZF-R125
Liittynyt:
8.7.2008 17:10

ViestiKirjoittanut vesku-R125 » 17.3.2009 17:04

Fundo kirjoitti:Kertokaapas että missä kohtaa vakioputkea löytyy kurit?

juuressa 19mm holkki, ainakin omassani oli :P
Fundo
Pyörä:
Nude 125
Paikkakunta:
Forssa
Liittynyt:
2.2.2008 22:58

ViestiKirjoittanut Fundo » 20.3.2009 15:30

Mutta ei mitään muita kuristuksia paisarissa tai muualla?
-mapo-
Pyörä:
Yamaha tzr 125x2 ja suzuki s
Paikkakunta:
Leppävirta
Liittynyt:
27.2.2009 17:15

ViestiKirjoittanut -mapo- » 21.3.2009 21:13

mitkä on tzr:n vakio välit??
Elätti
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
28.7.2004 18:02

ViestiKirjoittanut Elätti » 22.3.2009 13:35

Pyörinyt mielessä jo jonkun aikaa se, että hommaisi tuohon tessuun 170cc sylinterin. Tosin onko ne kuinka hyvin yhteensopivia tzr alakertaan, kun iskunpituudessa on jonkun verran eroa vs. DT:n moottoriin. Kun DT:seen ne alunperinkin kun on suunniteltu. Jos jollakulla on kokemusta tästä, niin voisiko laittaa vaikka yv:tä.
|rixu|
Pyörä:
Yamaha TZR rr Belgarda
Paikkakunta:
heinävesi/varkaus
Liittynyt:
3.12.2005 12:09

ViestiKirjoittanut |rixu| » 22.3.2009 21:02

Elätti kirjoitti:Pyörinyt mielessä jo jonkun aikaa se, että hommaisi tuohon tessuun 170cc sylinterin. Tosin onko ne kuinka hyvin yhteensopivia tzr alakertaan, kun iskunpituudessa on jonkun verran eroa vs. DT:n moottoriin. Kun DT:seen ne alunperinkin kun on suunniteltu. Jos jollakulla on kokemusta tästä, niin voisiko laittaa vaikka yv:tä.


En kehannu näin pienistä kuulopuheista yv:tä lähettää. Mutta siis semmoista kuulin entiseltä luokkalaiselta että muuten toimi ihan hyvin paitsi että söi kytkintä ihan luvattomasti. Tietysti en voi tietää onko tämä luokkalainen ollu mitenkä hyvä ajamaan (jos on luistellu kytkimen kanssa yms).
blog <- RR projektiblogi
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 22.3.2009 21:04

Voishan joku siitä tännekki heitelle infoo, mäki kiinnostunu tosta 170cc pytyst;jos sit vaik ens talven alottais sen kaa räveltämisen:lol:
istomoila
Liittynyt:
24.3.2009 18:18

ViestiKirjoittanut istomoila » 24.3.2009 18:26

Elikkä nyt olisi tiedossa enne ajokauden alkua pientä remppaa tezariini niin kytkinlevyt pitäisi vaihtaa ja kysyisin että käykö käytetyt mutta täysin kunnossa olevat kytkinlevyt vanhojen rikkinäisten tilalle?? Ja kysyisin siitä kuulasta minkä pitäisi sijaita kytkinlevyjen lähistössä niin omassa ajokissani en sitä huomannut olevan missään. Niin missä se tarkalleen ottaen pitäisi olla?