Tarkkoja faktoja ei ole, mutta pakoaukonsäätimen tarkistaa hyvin nopeasti - avaamalla pytyssä olevan läpyskän (4x kuuskolo ruuvilla) joka on alkukäyrän yläpuolella. Tarkistat että kumminpäin se on (läpyskän läpi on tappi, ja jos läpyskä on niin päin että pa-säädin ottaa siihen tappiin kiinni, niin pa-säädin on kuristettu). Huonosti selitetty mutta tajuat kyllä kun avaat sen.
Putkessa on katti, eli rälläkällä poikki, turhat pois, hitsaat kiinni ja siistit putken niin hyvä tulee. Toinen vaihtoehto on ostaa 199€ hgs tehoputken (EC koneellisiin tarkotettu, mutta kyllä se passaa halleyhynkin - X-motolla on pyörä jossa EC orkkisputki kiinni ja kuulemma pelaa hyvin.
Ilmanputsarissa on myös todenäkösesti kuristus (ainakin EC:ssä oli), ja sen nyt nopeasti katsoo ottamalla penkin pois.
Suuttimista ei tietoa, soita x-motolle mikä suutin siihen passaa kun niillä kerta on se 1 halley TT:nä.