Öljynvaihto menee ilman putkea irroittamatta niin kaipa se aika helppo on
Katteet lähtee parilla mutterilla ja pultilla irti, tankki on sokalla alhaalta kiinni ja ylhäältä pienellä pultilla. Nuo ottaa pois, niin pyörästä saa kaiken vaihdettua, mäntää sylinteriä yms. Katteiden ja tankin irroittamiseen menee jokin 5-10 min.
Muutenkaan huolto ei ole mitään rakettiteknologiaa, kuten missään muussakaan pyörässä, jarrupalat helppo vaihtaa yms.
Edit: Kun omassa on kone rikkisärki, niin mietin että menisikö tuohon naittaa KMX sylinteri mäntä setti? Huomattavin erohan tuossa sylinterissä on että läpät on itse sylinterissä kiinni, kuin esim. -89 KXssä ja nuin. KMX sylinteri maksaa 300€, kun KDX sylinteri 450€... Pinnoituksen hinnalla saisi tuon KMXän sylkän.