Ansta kirjoitti:marko_2 kirjoitti:Purei kirjoitti:No ettei vaan olis paskana? Se on pelkän jousen varassa ja sen takia jää "hyllymään" töyssyjen jälkeen.
Voi kyll olla. kun edellinen omistaja oli aika tukevan olonen jätkä Voiks sit kattoo jollain muulla tavalla kun ottaa iskarin irti?
http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/ ... ucts/FE.03 onko toi uusi vai?
Sulta on vaan öljyt tullut sieltä pihalle.
2radilla jos on uusi osa, siinä lukee "new" eli arpapeliä on käytetyn iskarin osto. Paskoja iskareita tuskin myyvät mutta huonolla tuurilla saat tilalle samanlaisen...
Eipä sun sitä tarvi testailla, kyl sen ajaessa huomaa ja antamas oireet on juurikin siitä iskarista johtuvia.
Parhaiten sen huomaa kun pyörän päällä "pomppii" istuimella, jos tuntuu trampoliinilta ja vaimennusta ei ole, niin iskari on loppu.
Kannattaa suomesta purkupyörästä tms metsästää, tänään ainakin näin parikin iskaria tuolla varaosapuolella motot.netissä myynnissä
EDIT: Jebex kerkes / en huomannut [/quote
Selvä tämä pitää kattoo jos löytäs jostai ehjän. Mitess muuten keulaöljyt näiss vaihdetaa? ku otin siit pumpun päästä sen sinisen korkin irti nii siin oli joku tappi ja sen ympärillä sellanen prikka nii yritin kyll ottaa sit prikkaa pois mut ei lähteny Ja itelläkin lähtee k56 neula tilaukseen, vaikkei hirveest röpötä keskikierrosksilla nii silti aattelin kokkeilla