Tu0bbIch kirjoitti:alpinestars^ kirjoitti:Pese putsari, vaiha tulppa, tarkasta pa-säätimen toiminta alkuun..
Veikkaan tuota pa-säädintä, eli pytty irti ja kytkinkopan kyljessä oleva iso mutteri auki, jonka alta pyörität sitä pientä pulttia, niin se lohkosta tuleva tappi liikkuu sivuttaissuunnassa. Kohdistat sen tapin sit siihen pytyssä olevan "haarukan" sisään. Itellä jääny pari kertaa just tuo säädin pois käytöstä ja ei tosiaan kule mihinkään..
Säädöt itellä: (ohjekirjan suosituksia lähinnä) 175ps, 48 tk, noze 4 pykälä ja ilmaruuvi kiekan auki. Tulppa maitokahvin värinen ja toimii niinkun pitää.
Juu putsari, mäntä ja tulppa on melkee uusia kaikki käytin pyörää liikkessä niin huolsivat pa-säätimen ja oli kuulemma karstainen. Ja uus imukurkun kumi. Toimii ny hyvin, mutta sanoivat että tuolla 188suuttimella käy aika paksulla, mutta niin se katuajossa sietääkin käydä. Onko näin?
Jees, ei todella tarvii olla noin iso vaan sen takia, että ajattelee että käypähän tarpeeks rikkaalla Osta vaan 170-180 suuttimet ja kokeilet ne, varmasti löytyy sopiva.. tuo 188 kuulostaa ainakin ihan vitun isolta omaan korvaan
E: Itellä viimekesän oli 172 ja pelas vähintään hyvin.