SCR kirjoitti:Kuristaako muuten aprillin vakioputsari? Ostaessa oli paikalla oravaimuri jonka heivasin heti ja laitoin tilalle piperin, mutta on aivan järkyttävät imuäänet, toimii tosin hyvin. Että kannattaisko pistää vakioputsari vai kuristaako se?
Nii ja kuis pal muil toi ottaa huippui? täystehosena ( 34 lortto,rave,kuristamaton putki )
JerQQ kirjoitti:Toimiiko af1'sen änkkä kuristuksena? Itellä ainakin otti kierroksia yhtäkkiä paljon paremmin ku putki napsahti änkän juuresta poikki. Aikasemmin otti vaan jotain 10k, ja putken katkeamisen jälkeen otti punarajalle kierroksia.
p.a._tuning kirjoitti:itellä ottaa sigmaan huippuja 139, sit alkaa kaasarin säädöt ja sytytykset hakkaamaa vastaa( kiekkamittaris jotai häikkää ni ei osaa sanoo tarkkoi kierroksii ). väleinä toimii 16/40, ne omaan makuun kyllä hiukan lyhyet. viimekesänä aprilian omasta mittarista rikottiin 170 raja myötätuulessa, uusilla ketjuilla ja rattailla 16/38.
onks jollekki muuten käyny nii et takarattaast ne tapit on lähteny irti? ja onks joku korjannu itte hitsuttelemalla ne tapit uudestaa kii?
Itellä taas ei kuse 120km/h vauhdista yhtään, ainakaan jos kotkan mittarriin on luottamista.JGGA kirjoitti:p.a._tuning kirjoitti:itellä ottaa sigmaan huippuja 139, sit alkaa kaasarin säädöt ja sytytykset hakkaamaa vastaa( kiekkamittaris jotai häikkää ni ei osaa sanoo tarkkoi kierroksii ). väleinä toimii 16/40, ne omaan makuun kyllä hiukan lyhyet. viimekesänä aprilian omasta mittarista rikottiin 170 raja myötätuulessa, uusilla ketjuilla ja rattailla 16/38.
onks jollekki muuten käyny nii et takarattaast ne tapit on lähteny irti? ja onks joku korjannu itte hitsuttelemalla ne tapit uudestaa kii?
tais sillon viimekesänä kun huiput tosta kokeilin niin oma mittari näyttää yli 180km/h ku sigma sen 148km/h af fän mittari kusee aika pahasti jo pienissä vauheissa...
Cece kirjoitti:Mites tollasen krossistongan asettelu apikkaan, mitä kaikkia osia tarvitsee uusia? T-pala nyt ainakin, käykö jonkin pyörän pala suoraan?
Ansta kirjoitti:Mulla on nyt sellane ongelma ton aprilian kanssa, että n.5-7 tonnissa tulee ihan saatanan iso tehomonttu, ei pysty ajaa matka-ajoa noilla kierroksilla, eli matka-ajon ajaminen on aika helvetin vaikeaa kun vauhtia pitää olla kokoajan yli sallitun että se kulkee eteenpäin.
Isoilla kierroksilla toimii ihan hyvin, mutta kun ottaa huiput irti viimosilla rupee vähän "kakertelemaan"
Pyörässä on rave2 ja 28mm kaasari.
Mitä tolle pitäs tehä? raven asennolla ei ole vaikutusta tohon vitunmoiseen tehomonttuun.