Noniin elikkäs. Tullu tota näsäriä nyt tuunattua ja puunattua, ja jossain vaiheessa se tuli jo ajoonkin!
700km sillä oon nyt ehtiny ajaa, ja aika "huonolta" ostokselta vaikuttaa, mutta mitä voi olettaa 12 vuotta vanhasta pyörästä, mikä on tehty joskus "nopeesti ajoon" tyylillä, mutta kyllä siitä hyvä tulee kun olen siihen jo täydellisen alakerta/yläkertarempankin tehnyt. ... ts., hauskaa on aina niin kauan kun sitä kestää.
Perus tulppa-menee-paskaks-kesken-ohituksen-ja-samalla-loppuu-bensakin-ja-olet-ruuhkassa-vitun-isossa-ylämäessä viat kyllä osaa ottaa päähän.
Mutta nyt kävi silleen, että vaihdepolkimen akseli katkes boorien takaa ja vaihdepoljin lensi siuronkoskeen. Uudet kävin tänään hakemassa, mutta pitääkö nyt avata koko moottori, vai riittääkö kytkinpuolen avaus?
Mikki_32 kirjoitti:Mites uudenmallin näsärin polttimoiden suuntaus onnistuu? Tulin just äske AR miitistä ja oli mukavaa ajella kun valot osottaa taivaasee (ja kun kesällä ei katulamputkaan ole päällä). Onneks kaverilla oli vähän paremmat valot
E: ja mitä äänenvaimentimia suosittelisitte? Ajattelin ostaa giannellin uudenmallisen änkän, mutta epäilyttää vähän äänet. Vielä varmistus, että eihän änkän vaihto vaikuta niin oleellisesti, et esim tarvis alkaa seoksia muuttamaan
?
Itse vaihdoin täyspitkän Giannellin vaimentimen (hussen wre) ton vakio änkän tilalle, äänet ei oleellisesti muuttunut, mutta ulkonäkö reilusti parempaan. Mulla tosin on muokattu tt-paisari ja muokattu vakioänkkä oli ennen... Mutta ei ole kovat, ja korkeilla kierroksilla (+10krpm) kuulostaa yllättävän matalalta, ei niinkun jossain husseissa, että kirkuu korvissa.
Itsellä 45w/45w polttimot, ihan paskat tän umpion takia. Cebarissa noilla näki koko maailman, nyt hyvällä säkää viiden metrin päähän. Ba20d halogeni polttimot on oikeesti hyviä, maksaa vaan sen femman per polttimo...
Ja hyvin tehoa tästä pyörästä löytyy, Hussen WRE 2011 Giannellin kokoputkistolla ja tt-setti kaasarissa ei pärjää viivoissa mitenkään, Aprillia MX 125 jossa v-force 3, välit, Giannellin kokoputkisto, Rave, Mikuni 34tm ja piperX pätkii 0-120km/h vauhdeissa alle puoli pyöränmittaa... Itselläni on siis muokattu tt-putki (tulee n. 3cm leveämmälle kun vakio, katteita ja jarrupoljinta jouduttu muokkaamaan tämän takia, piikki alkaa 7000rpm ja vetää ihan loppuun saakka), giannellin vaimennin, 13 eturissa ja säädöt... Huippuja ei kyllä kerää kun vain 140km/h, pitäisi vähän ehkä pitempää väliä hankkia.
Tossa viel vanha kuva omasta pärrästä.
Stunt or die.