Kaverin tt hussea koittanut, rino + vhm + 38mm, niin kyllä ne alaväännöt on paljon vahvemmat mitä nelarihussessa. Sitte ku piikille tullaan niin hauskuus alkaa Vaikka nelari tietysti säilyttää sen väännön paremmin, ajatellaan esimerkiksi rinteiden kapuamista alaväännöillä.
Etumatka detsiin loppuu siihen kun sillä kiekat nousee piikille, ei sille mittään voi tän kokoluokan laitoksissa
miiggz kirjoitti:Luuska detsi sitte ollu, kaverin dt menee tasoissa tt hussen kanssa, missä rino. Detsissä arrowi. Tässä sen huomaa että säädöt ratkasee
Nimenomaan! Detsonilla on jostain syystä maine tehottomana pyöränä, ei ole totta. Täälläkin yks kaveri vei DT:n säädettäväks, ja läpät vaihdettiin Boyeseneihin. 25hp takarenkaalta tuloksena. Yhen tukkosen WR Hussenkin jätti. Säädöillä on väliä
Ja ei se nelitahtinen tehoissa pärjää kaksitahtiselle. Jos pärjää niin sitten on aika kireä peli. Mutta se ei tarkota että virittäminen olisi turhaa, tehokas nelitahti ois mielestäni kivempi kun perus tt Husse.
Esim motocrossissa saa ajaa samassa luokassa 4t 150cc kuutioiselle jossa on noin 23hp moottorilla ja 85 kuutioiselle jossa on 30hp moottorilta niin kyllä ne kiihtyy aika saman verran. Tossa ratkasee vääntökäyrä.Ymmärrän kyllä senkin että nelaripiikkiin ei saa suhteessa noin paljooo vääntöi mutta kummiskin. Ja senkin tiedän että kadulla on eria asia kiihdyttää kuin hiekalla/savella terveisin 6v motocrossia ajanut
Ostetaan Husqvarna sms 4:seen Leo vince! Tarjotkaa yv!!!!
Pienestä 2-t:stä saa niin paljon enemmän voimaa irti mitä pienestä nelarista. Enhän sitä kiellä etteikö piristetty nelari olisi paha ajaa. Muista sitte vaihtaa raskaammat välit niin ei tule ykkösellä semmosta parin sekunnin nyppimistä kun vääntää kahvaa
Hiekallahan 2-t pääsee piikille samantien, pito on ainoa ongelma
Siitä kulutuksesta sen verran, että kyllä mä Yammu WR:llä saan sen kulutuksen ihan mukaviin numeroihin vakiona, kyllä se sellasta 5l/100km on ollu tän pari viikkoo kun toi pyörä on mulla ollu. Riippuu siis tosi paljon siitä ajotavasta. Vissiin kerran tai kaksi päässy yli 200km tolla 8,5l tankilla.
No en kyl tiiä, jostai kuullu ja sit en oo sitä enempää ajatellut. Nyt selvis miks sinne menee niin vähän bensaa vaikka varatankkia vilkuttaa jännä et en oo tajunnu aikaisemmin, tankkia kyl ihmetellyt parikin kertaa, kun etukatteita irroitellut et miten sinne 11 litraa mahtuu .
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way." -Edward Murphy
ny jätti sitte husse ensimmäistä kertaa välille elikkäs ekaks normi kiihytyksen jälkee päästin kaasun ja pärrä sammu. heitin varatankille ja katoin että ensimmäistä kertaa kierroslukumittari ei lukenu enää, näytti siis nollaa. siitä noin 20 sekunttia ja sammu uudestaa ja sitte lähti virrat kokonaa, eikä tullu enää takasi + haisi vähä kärähtäneeltä.
Onko takuut enää voimassa? Jos on niin myyjälle korjauksee. Ja veikkaan et oikosulku jossai menny esim. vettä jonnekki minne ei kuuluis mennä. No tässähän on nyt talvi aikaa ettiä vikaa no ei toivotaan ettei ole mitään isompaa vikaa. Mut katoppa sulakkeet läpi