Et kertonu (Omppa100) onko CBR koska viimeks saanu huoltoa. Vois laittaa CBR:n kesää varten timmiin, eli nesteet/suodattimet, säädöt ja yleistarkastus onko kuluvat osat jo huonona. Vähimmällä harmilla ja rahalla pääsee kun ei aja niitä loppuun, eli minimoit riskin taipaleelle jäämisistä. Joskus täytyy käyttää rahaa säästääkseen.
Varmaankin, jos otat tulpan esiin, se olis mustanpuhuva eli esmes ilmasuodatin tukossa, tai onko kone alkanu tupakoida öljyä. Talvisäilärin aikana kuivunu ja ruostunu ketju on kans ihan tavallinen tehosyöppö (pyörä kerrallaan ilmaan ja pyöräytys, saisivat pyöriä herkästi). Alipaineiset renkaat lisää vastusta myös aika paljon, ainakin ite käytän useimmiten ohje + pari kymppää. Virheet summautuu, nopeesti puuttuu 15km/t...
Yks jos toinen on myös huomannu, huolletulla pyörällä pidemmällä reissulla, että pikkunelari saa yllättävänki isot siivet kun se on aikansa huutanu putki punahehkuisena karstat pois. Huolletulla Hondallahan näin uskaltaa tehdä, kunhan tajuu et koneessa käy aika roihu eli lämmöt on aikalailla tapissa. Fysiikan alkeita, tohtori Watson. Et älä ihmettele jos Shadowt menee heittämällä sun ohi