Vähän lisää luin tosta 167cc modauksesta, kun alkoi kiinnostamaan. CafeHuskyssä joku oli tällaisen toteuttamu vissiin viime vuonna. Eli jenkeissä on/oli, joku firma joka porautti ja uudelleenpinnoitti vakiosylintereitä, jolloin kuutioita saatiin se 167, iskun pituutta kasvattamatta. Ei tarvinnut uutta kampuraa tai mitään. Eikä ollut edes kovin kallista lystiä, 580 dollaria mäntineen päivineen. Tuohan olisi hyvä, jos mäntä kilkkaisi ja pytty menisi vaihtokuntoon, niin tonne lähettäisi porattavaksi. Ainoa huono puoli oli, että pytty ei saa olla -09 tai uudempi, koska ei tarpeeksi tavaraa mitä porata. Tiiä sitten miten alakerta kestää noin isoa mäntää.
Mutta hauskaa se varmaan olis, ei siinä mitään
Kaikki hauska on kiellettyä.
-Suomen tieliikennelaki