Kulutus on koneen säätämisen jälkeen keikkunut siinä 3.5-6 litraa satasella, riippuen millasta ajoa on ollut. Jos ajelee vaihtelevaa ajoa ilman vingutusta niin pääsee alle 4 litralla, kun painaa tuppi nurin mettäteitä niin kulutus on lähellä kuutta litraa. Sama tilanne jos ajaa tuppi nurin maantiellä, kulutus keikkuu 5 litran pahemmalla puolella.
Käytännössä täysin tehdaskuntoiseen verrattuna kulutus on säätöjen jälkeen noussut vajaalla litralla mikä on ymmärrettävää. Nyt kone toimii kuten kuuluu eikä käy laihalla, voimaa on ihan eri tavalla koko käyttöalueella, jos nyt 11kw koneen kanssa voi voimasta puhua mutta ero tehdaskuntoiseen on selkeä, ja se näkyy myös kulutuksessa.
On ihan normaalia että kaikki mitä tankkaa, menee myös
Pääsuuttimeksi vaihtui 135 ja nyt toimii kuten kuuluu, samalla vaihdettiin pykälää isompi eturatas (15) ja sekin oli oikea ratkaisu. Nykyisillä säädöillä ja isommalla eturattaalla kone on paremmin vääntö/tehoalueella myös 80-100 vauhdeissa. Sinänsä hauskaa että muiden merkkien kuskit lyhentävät välejä niin Betassa pyörä paranee kun laittaa pitemmän välityksen.