No joo, mut vapaalla kone ei joudu huhkimaan ajovastuksia vasten. Kiertääkö se pienemmillä vaihteilla sitten korkeammalle? Muistaakseni itellä ilmeni heikolla akulla nimenomaan motarilla toi sytytyksen katkominen (oli kyl tuntuvaa nykimistä jos muistan oikein, eli tyhmempikin huomas et "heyy, THAT`S not right?!"
).
Toinen mikä ainaki Shadown vinkkelissä vie yläväännöt on kaasarien alipaineiden epätasapaino (jostain syystä synkkaus pielessä siis) - ja se nimenomaan on muutoin oireetonta hyytymistä heti kun kuormitus lisääntyy (esimerkiks pienikin vastamäki rokottaa nopeutta tuntuvasti), ellei kenties hyvin vaimeaa vihellystä (mahdollisesti kampuran laakereista kun sylinterit vetää eriparisesti, en tiedä, tai ehkä kuvittelin vain). Hyosungissahan on kans kaks kaasaria, eli vois hyvin olla tuokin juttu. Eikös Cometissakin ollu jokin Mikunin BDS:ien versio... nyt en muista, Aquila/Comet voi taas sekottua, enkä viittiny alkaa tarkistaa?
Lähdin tosta akkuviasta nimenomaan koska käsitin Sun tarkoittaneen pätkimistä (terävää nykimistä, eli sytkäpuolelle viittaavaa). Oireita maiskuttelemallahan ehkä pääsisit jäljille mikä Hyoa vaivaa: vielä yks vois olla seoshäiriö esimerkiks bensansaannin ongelman takia. Meneekö sitten laihalle vaiko päinvastoin liian rikkaalle? Mun mielestä noi tuntuis oireina erilaisilta, ja summittaisesti tulppien väri viittais onko ne selvästi vaaleet/harmaat (laiha) vaiko mustat/nokiset (paksu). Tosinhan koneen tarttis lämmetä ja poltella tulpat puhtaiks ennenku väri rupee kertomaan seoksista.
Näähän on ihan mielenkiintoisia juttuja pohdiskella, koska itellä Shadow-järkäle on kans aika herkkä menettään parhaan kulkunsa (raskaassa Komeetassa varmaan sama juttu?). Suht usein joutuu funtsiin minne &/*%@#:ttiin ne parhaan terän 5-10km/t nyt taas on kadonnu. Jos etsit ylimmän vaihteen kulkua niin peliin tulee vielä muutkin ajovastukset (ketjun kunto ja rengaspaineetkin ainakin Shadowssa, tai esimerkiks sadekelillä se menee lisävastuksen takia selvästi poutakeliä lussummaks), eli todella pienet jutut tuntuu. A1-teho on pirun nafti jos aletaan puhua ajokunnossa pitkälle yli 200kg ajopelistä (kuskin paino siis mukaan laskien): kulku on siedettävä ja jopa ihan kivaakin vain jos peli on tikissä.
Sori kun en suoraan osaa sanoa mikä Sul vois olla ongelmana...