Kolmetoista kirjoitti:Eli jos sen laipan katkasee niin pitääkö olla Rave? Kuinka usein raven vaijeria jne pitää huoltaa?
Putken tyhjäys, about 125 pääsuutin (käy luultavasti vielä rikkaalla 128 suuttimella tt-putkella mutta et ajossa kyllä huomaa kuin hieman tehoista jos laitat 128, jos 125, varmistu että ei käy laihalla. Huom jos pyörä toimii hyvin ja kiertää vitun iloisesti, se ei tarkota sitä että ei kävis laihalla), neula oikeeseen kohtaan kokeilemalla, molemmat imutorvet auki nätisti tehtynä puukolla tai sitten ostaa erikseen valmiiksi täysitehoisen version, Kurilaipasta 8mm pois = Sulla on tt-pyörä, rahaa ei menny paljo mitään. Ainut mikä vituttaa, niin vääntöjä ei koneessa alle 8k RPM ole yhtään.
Omassa pyörässä oli joskus VHM FLat top mäntä+kansi setti 1mm squishband, hyvin säädetty 34mm lortto, px paneeli vakiokotelossa, arrow, hpi cdi boksi, mutta EI ravea, ja tällä setillä jopa matka-ajo onnistui jotenkin kutosella alle tehopiikin mutta heikkoa se oli silti.
Mutta oma mielipide on se että siinä vaiheessa se ravettomuus alkaa vituttamaan kun nostetaan vauhti yli 70km/h matka-ajoa. Jos lyödään vielä kaks päälle, niin vitosella joutuu piikkiä vasten ajamaan tai kutosella vitun lujaa.