Tämä piikillä ajelu vieläkin mietyttää..
Eli siis kun kaikki sanovat ettei voi ajaa piikillä koska leipoo. Tosiaan minkäslaiset välit Täystuho Säxässä pitäis olla että vois ajaa 100km/h alle piikin? Vai onko se vaan pakko nöyrtyä ajamaan alle satasta kokoajan...
Sitten sitä ihmettelen suuresti, että voiko sitä satasta ajaa ollenkaan, edes pientä matkaa kerralla (vaikkapa pari kilometriä), vai onko piikillä puolikaasulla päristely kokonaan kiellettyä?
Ja voisiko sillä ajaa semmonen 20km yhteenputkeen satasta piikillä (Uimamatkoja
)
Tähän tosiaan varmaan vaikuttaa onko Rave 1 vai Rave 2 (Jonka joku tyhmä säätäis niin korkeille kierroksille että voi satasta päästellä mutta ottaa 15k jälkeen piikin)
Jep, liioittelin taas, älkää edes kysykö Jaja sitten sitä että jos piikillä ajaminen on tosiaan niin tabu, niin tarkoittaako se sitä että jos ajelen enintään pari kilometriä kerrallaan satasta johonki suuntaan (jonka ei pitäisi paljoa haitata?), mutta jos tälläisiä lyhyitä puolikaasu matkoja tekee paljon niin haurastaako se konetta kokoajan sen verran, että sitten jossain vaiheessa kun vain päästää piikiltä kaasun puolikaasulle niin heti leipoo?
Vai onko tämä puhe sitten vain pelottelua niinkuin hammaslääkärissä olisi, että sitten maailmanympäri matkaa ei tehdä 100km/h vauhdilla tai leipoo siinä kolmen kuukauden jälkeen?
Ja vakiorenkaista pikainen kysymys. Mitenkäs nämä pitää sateella / märällä tiellä? Itse olen tottunut siihen että Gileran renkaat sutii sateella tyhjää kun äkäsesti lähtee risteyksestä, mutta tuskin näin tapahtuu Apikan vähän tasokkaimmilla renkailla?
Ja mitenkä nämä Pirellit muutenkin, raaputellaanko niillä peilejä mutkissa?
Pitkä ja perusteleva vastaus olisi mahtavaa!