torstaattori kirjoitti:jaa jaa... tulikin sitten melkoinen lovi lompakkoon... staattori, vauhtipyörä ja runkolaakeri vaihtoon ja taidan samalla heittää uuden johtosarjan, vauhtipyörää saa tarjota yv:llä.
Mikäs tuli kotariin?
torstaattori kirjoitti:jaa jaa... tulikin sitten melkoinen lovi lompakkoon... staattori, vauhtipyörä ja runkolaakeri vaihtoon ja taidan samalla heittää uuden johtosarjan, vauhtipyörää saa tarjota yv:llä.
torstaattori kirjoitti:jaa jaa... tulikin sitten melkoinen lovi lompakkoon... staattori, vauhtipyörä ja runkolaakeri vaihtoon ja taidan samalla heittää uuden johtosarjan, vauhtipyörää saa tarjota yv:llä.
torstaattori kirjoitti:onko porukka käyttänyt lootaöljynä castrollin power1? (10w40) ei olis pahan hintasta (52e 4L) kun tuota castrollin mtx ei tästä pikku kylästä saa...
osteriossi96 kirjoitti:mulla on semmonen ongelma tossa kotkassa, ettää ei toimi millään vaihteella yläkierroksilla. motokeitaalla sanoivat, että tarkasta ekana pa- säädin. alakerrasta tulevan tapin ja ns ''hevosenkengän'' välissä oli noin 3mm rako. Kuva: http://aijaa.com/qWH0Pf haittaakohan tuo rako pa- säätimen toimintaa vai kuuluuko olla noin? ja sori nopeesti väsätystä kuvasta. jos ei vikaa niin mitä pitäs seuraavaks kattoo? staattori tarkistettu.
Fooni kirjoitti:Onko muilla ollu ongelmia ton ilmanputsarin katteen kanssa? Mulla nyt tullu siihen joku, ku ei pysy kiinni oikeen. Ei siis tipu, mutta ylhäältä ei tunnu pysyvän kiinni sitte millään.
Tältä siis näyttää..
Varmaan ongelma noissa kiinnikkeissä joihin lyödään kiinni, saakohan moisia uusia?
Näitä siis
Sadepäivän mietteitä..
Sohoo kirjoitti:bla bla...