Suzuki RG GAMMA 125

imake
Liittynyt:
4.4.2005 19:36

ViestiKirjoittanut imake » 18.2.2006 15:17

onko muilla tämmösta ilmiötä gammassa, että itellä puristukset ovat paljon suuremmat kun pyörittää vauhtipyörää myötäpäivään kuin vastapäivään? mäntä on oikein päin =)
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 18.2.2006 21:16

enpä ole tällaista tullut kokeilleeksi
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 19.2.2006 15:28

eikös öljypumpun vakiosäätö ole niin, että luistin merkki näkyy kaasarin tarkistusruuvin kautta, ja sitten pyöritetään vaijerista pumpun merkit kohdilleen???

Vai millain teillä on säädöt, pitääkö olla vielä isommalla?
H-u-l-l-u
Pyörä:
Yamaha FZ750
Paikkakunta:
RaaseBori
Liittynyt:
27.4.2005 22:01

ViestiKirjoittanut H-u-l-l-u » 24.2.2006 15:13

kuinka isot vanteet on gammasa? 16" eessä ja 18" takana?
Esinahan palanen istutetaan maahan ja sitä kastellaan säänöllisesti. Kun siitä kasvaa kunnon kyrpä, siitä tehdään konstaapeli.
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 27.2.2006 12:18

H-u-l-l-u kirjoitti:kuinka isot vanteet on gammasa? 16" eessä ja 18" takana?


taitaapi olla
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 28.2.2006 23:02

arvelin ottaa öljypumpun helevettiin, niin käykö esim. vanhan mallin pv:n yksihaarainen vaijeri pituudeltaan gammaan?
M|klu
Paikkakunta:
elimäki-city
Liittynyt:
3.1.2005 22:59

ViestiKirjoittanut M|klu » 28.2.2006 23:37

tai poikkaset sen öljypumppuun menevän vaijerin nykysest... ei varmaan pv vaijerin pituus riitä
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 1.3.2006 16:18

-=Miklu=- kirjoitti:tai poikkaset sen öljypumppuun menevän vaijerin nykysest... ei varmaan pv vaijerin pituus riitä


ei muuten vaan tiukassa tuo vaijerin saanti...:(
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 1.3.2006 21:44

Tai sit otat vaan öljypumpun vaijerin irti, niin yksin kertaista se on, ei sitä mikään pakko katkaista ole ;)
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 1.3.2006 22:23

Mitä arvelette, toimiikohan kun laitan 210 suuttimen, vapaavirtaus-änkän, "pipercross" mallisen suodattimen suoraan kaasariin ja boikkarit?

Mitenköhän pelittää, äkkiseltään tuntuu aika isolta tuo suutin...
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 1.3.2006 22:57

Mulla on suunilleen sama setti, 56mm koossa oleva pytty ja hivenen höylätty kansi kun oli kiero(muuten samat osat). niin pelaa kyllä aivan loistavasti.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 4.3.2006 0:10

Miltä näyttäis säätö?

http://www.motot.net/galleria/showphoto ... 7/cat/4041
imake
Liittynyt:
4.4.2005 19:36

ViestiKirjoittanut imake » 4.3.2006 20:36

jos vertaa esim minun rajoittimeen niin tuo kyllä näyttäs olevan liian alhaalla, et auki vaan enemmän minun mielestä.

pitääkö pistään nuo rajotin läpät jos hankkii teholäpät. ostin ja nyt pitäs tietää.
imake
Liittynyt:
4.4.2005 19:36

ViestiKirjoittanut imake » 4.3.2006 20:54

tuli tässä vaan mieleen et voiko johtuu ettei tuo gamma käy kunnolla jos on liian auki tuo läppä venttiili, itellä ei meinannut kulkea ku 130 ja kun vähän aikaan jurruutti kaasu pohjassa niin se sammu?
RG125
Liittynyt:
7.12.2005 17:38

ViestiKirjoittanut RG125 » 4.3.2006 21:42

imake kirjoitti:tuli tässä vaan mieleen et voiko johtuu ettei tuo gamma käy kunnolla jos on liian auki tuo läppä venttiili, itellä ei meinannut kulkea ku 130 ja kun vähän aikaan jurruutti kaasu pohjassa niin se sammu?


mun mielestä mulla on ainakin tarpeeksi auki...

mistä helevetistä löydän 56mm männän tohon, kun koneitamolla ovat sitä mieltä, että alkup. ois tasapainon kannalta parempi ku ts:n mäntä???