Kymco Quannon 125

antti auma-aho

ViestiKirjoittanut antti auma-aho » 5.6.2009 10:41

siakku kirjoitti:Onneks nyt on sadekelit meneillää, ku tänää katkes kytkinvaijeri \o/ Onneks ei ollu pitkä matka kotii, nii pääs pelkäl kaasul ja samal vaihteel ja onneks oli viel pieni vaihde pääl =D Kellää tietoo paljo suunnillee toi uus vaijeri? ^_^

Itellä katkes tossa tiistaina kanssa kytjinvaijeri kesken matkan. sama homma että, raakana sisään pienellä välikaasulla, hyvin meni kun oli vasta öljyt vaihettu. uus maksaa jotain 25 ekee+ muut kuljetuskulut.
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 5.6.2009 17:16

ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta :) Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..

Pystykkö myymään mulle putken+ vakioänärin tosta? :) vai onko vakuutus niin tarkka ettei edes hajonneita osia saa myydä?

Ja rasvakkaa hyvät ihmiset niitä vaijereitanne!! :)
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 5.6.2009 18:59

samuli91 kirjoitti:ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta :) Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..

Pystykkö myymään mulle putken+ vakioänärin tosta? :) vai onko vakuutus niin tarkka ettei edes hajonneita osia saa myydä?

ei tosa ees näy kylläkään kaikki naarmut. mutta ku vein sinne vahinkotarkastukseen nii se katto että etujarrun siinä nestesäiliösä oli semmonen kuluma nii vaihtoon :D
se otti kaikesta ja tohon on laskettu vielä se korjaus palkkaki.
mun pitää kysyä sitte tosta putkijutusta ku mulle soitetaan saampa taas enemmän rahaa. ku sua ei varmaankaan haittaa mitkään pikku naarmut :D
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2

ViestiKirjoittanut ntjt » 5.6.2009 19:57

bullcat kirjoitti:
ntjt kirjoitti:Viriosia ei oikeestaan tarvi ku suuremman suuttimen jonka saa helposti, sit putsarista se imuseinä ja flärpäke pois ja putkesta rälläkällä vakioänkkä irti ja joku slipari tilalle, tai tyhjätä vakioputki.

Paljonko Auttaa jos nua virit tekee? Kiihtyykö kuinka paljon paremmin ja vaikuttaako kulkuu?

Onhan tämäkin jo miljoonaan kertaan todettu miljoonassa eri nelariaiheessa että se virittäminen on melkeinpä turhaa, miksi kysyä sen miljoona kertaa lisää???
Ride Your Heart Out!
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 5.6.2009 20:09

ÖsQ kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:ÖsQ: Mite ihmees korjaus voi maksaa 2600 :O ainakin kun noita sun kuvia katoin niin en huomannu kuin kosmeettisia vaurota katteis yms. Hyvä säkä silti jos saat voittoa vakuutukselta :) Yleensähän nois kolareis pääsee kyllä aika hyvin voitolle..

ei tosa ees näy kylläkään kaikki naarmut. mutta ku vein sinne vahinkotarkastukseen nii se katto että etujarrun siinä nestesäiliösä oli semmonen kuluma nii vaihtoon :D
mun pitää kysyä sitte tosta putkijutusta ku mulle soitetaan saampa taas enemmän rahaa. ku sua ei varmaankaan haittaa mitkään pikku naarmut :D

Joo no aattelin jos siitä putkesta muokkais just alakauttasen :P Kyllähän töistä ja vähänki rikkimenneistä osista helposti hintaa tulee..
Hukkis
Pyörä:
Kymco Quannon

ViestiKirjoittanut Hukkis » 6.6.2009 1:54

ÖsQ kirjoitti:

mulle myyt kyl sen putken ! :D samulil on jo putki pyörässänsä :P

e: ja samuli et kyl rupee raiskaan toista putkee :D

EE: niin ja jos tosiaan saat myydä noit osii niin mulle vois laitella takalamppua tulemaan jos se on sulla viel vakion näkönen ?
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 6.6.2009 12:46

Hukkis kirjoitti:
ÖsQ kirjoitti:

mulle myyt kyl sen putken ! :D samulil on jo putki pyörässänsä :P

e: ja samuli et kyl rupee raiskaan toista putkee :D

EE: niin ja jos tosiaan saat myydä noit osii niin mulle vois laitella takalamppua tulemaan jos se on sulla viel vakion näkönen ?

Ei mut tekis kato tosta ehjästä vakion ittelleen ja vääntäis sit alakauttasen tosta nykyisestä joka jo katkaistu. Taitaa tulla tästä oikeen huutokauppa kumpi tarjoo enemmän :lol:

Ja mun mielestä ÖsQ jos vakuutukselta kysyt tota osien myyntiä niin ne ei suostu. Koska jos ne lunastaa sen sulta niin osien myynti tarkoittaa melkeen varastamista. Meiltä meni auto lunariin tos talvella mutta saatiin silti käydä hakees korjaamolta ja ulosajopaikalta autosta kaikki vararenkaat, irronnut puskuri yms irti saatavat varusteet jotka kuuluis tavallaan meille.. Sillä tavalla voisit itekki osia myydä jos sanot sitten vakuutukselle että osat olis vaikka tippunu kolaripaikalle tai hajonnu atomeiks :)

Ja mä voisin ostaa kans pleksin jos halvalla myyt. Kun haluttais kokeilla miltä näyttää jos maalais mustaksi. Ei vaan uskalla tota ainutta nykyistä maalata jos ei omaan silmään miellytäkkään.
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 7.6.2009 23:12

*erkele voisin ostaa ton sitte takas avk:lta ja myyä osina, ku nuin hyvä kysyntä :D.
ja tuli tänään otettuu viivat cbr:rän kans josta oli tyhjenetty änkkää jonku verran (Oli saatanan karseet äänet) nii kyl se kymco vei 8) . cebari kuski selitti sitte kaikkea miksi hävis :D
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 8.6.2009 0:27

ÖsQ kirjoitti:*erkele voisin ostaa ton sitte takas avk:lta ja myyä osina, ku nuin hyvä kysyntä :D.
ja tuli tänään otettuu viivat cbr:rän kans josta oli tyhjenetty änkkää jonku verran (Oli saatanan karseet äänet) nii kyl se kymco vei 8) . cebari kuski selitti sitte kaikkea miksi hävis :D

Minkä vuoden cbr on kysees? Ainaki ne vanhemmat, ei ruiskulla varustetut ceebrat jää kymcolle ;) Uudemmat vastaa taas hyvin kaasuun niin vievät ainakin mua ihan vähän kiihdytykses 0-80kmh. Huiput sitten päättyvät tasan samoissa olosuhteissa.
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 8.6.2009 15:09

Tietääkö kukaan mistä saa kymcon osien hintoja selville. tai sitte voiko joku kertoa paljon maksaa se kate misä se vilkku on kiinni?
ja se cebari tais olla ruisku ja mul kiihty vcaan lujempaa lopusa ei ero kasvanu tai pienentyny :D
siakku

ViestiKirjoittanut siakku » 11.6.2009 0:34

ÖsQ kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saa kymcon osien hintoja selville. tai sitte voiko joku kertoa paljon maksaa se kate misä se vilkku on kiinni?
ja se cebari tais olla ruisku ja mul kiihty vcaan lujempaa lopusa ei ero kasvanu tai pienentyny :D

Ne katteethan maksaa iha mukavasti, itellä meni kerra pienes kolaris toine sivukate p*skaks, ni piti sit tilaa uus ja hintaa löyty, pitää aamulla tiedustella tarkemmi.
samuli91
Pyörä:
1000cc

ViestiKirjoittanut samuli91 » 11.6.2009 12:07

yli satasen mut alle 200e luulis olevan. Ei varmaan kymcoon ton enempää luulis maksavan..
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2

ViestiKirjoittanut ntjt » 13.6.2009 16:58

masco.fi ja sähköpostia sinne

ite kaaduin märällä nurmella ja halkes vilkun ympäriltä, vein muovin automaalaamoon jossa sulattivat osat takasi yhteen, makso 30e ja ei huomaa että olis joskus kaaduttu, maalin sävykin oli juuri sama.
Ride Your Heart Out!
ÖsQ
Pyörä:
kymco quannon -09

ViestiKirjoittanut ÖsQ » 14.6.2009 1:16

sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?
antti auma-aho

ViestiKirjoittanut antti auma-aho » 14.6.2009 8:36

ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?

Näyttäs vähän siltä että, toi alkukäyrän kulma on liian jyrkkä.