HM CRE 125 R / CRM 125 r

j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 18.6.2010 10:26

Marcelol kirjoitti:Kertokaa mulle miks toi räkii ihan saatanasti öljyy takakatteille ja penkinjatkeelle? :( Säädöt mul on 430ps, 45tk, neulan sokka keskellä, seosruuvi 2 kiekkaa ja takakatteist otettu ne reikienlevyt pois, et saa enemmän ilmaa.

Liian suuri pääsuutin näille keleille, ja tyhjäkäynti suutin on myöskin turhan iso. Mulla oli yleensä näillä keleillä pääsuutin 400-410 ja tyhjäkäyntisuutin oli 35. Neulan sokka keskellä.
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 18.6.2010 16:15

Joo no pitää laittaa noi suuttimet.
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 21.6.2010 22:11

Nyt on 410ps, 35tk, neulan sokka toisiks alimpana ja seosruuvi 1 3/4 osaa auki ja ihan maitokahvin värinen tulppa :)
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 21.6.2010 23:08

Mulla ei oo koskaa maitokahvin värine:/ aina ku ottaa ajon jälkee (kaupunkiajelun siis) niin tulppa on öljysen musta >ku ei pääse kunnolla ruuhkassa kaasuttelee<. 415ps, 40tk ja keskellä sokka. Illalla ku tuppaa lämpötilat laskee sinne 10-11 asteeseen tosta 18-20 asteesta.
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 22.6.2010 11:05

Mopojulle kirjoitti:415ps, 40tk ja keskellä sokka.

On sulla paljo rikkaammat säädötkin kun muilla.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
eunikki
Pyörä:
CRF -10
Liittynyt:
19.12.2007 0:22
h

ViestiKirjoittanut eunikki » 22.6.2010 17:21

Mulla 430 ps ja tk 45 ja kahvin ruskea tulppa.. ja puolitoista kiekkaa ilmaruuvvi auki. ;)
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 22.6.2010 23:06

No 5 kokoo isompi ps ja tk et ei paljoo rikkaammat:D ja sokka keskellä, marcelolil toisiks alimmassa? Se on pojat sillee et hm menee vissiin pakkomyyntiin kahenviikon päästä. "hirtti" kaasu kiinni ja poliisihan siinä tien sivuun veti, ens viikon alusta ottaa poliisi yhteyttä. Ei ollu tukaa tms päällä mutta kuulustelut nyt vissiin tulee. Kiistin kyllä :paha:
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 22.6.2010 23:10

Mopojulle kirjoitti:No 5 kokoo isompi ps ja tk et ei paljoo rikkaammat:D:

Kyl 5 vaikuttaa aika paljon... Varsinkin tk.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 22.6.2010 23:12

Pääsuuttimes se nyt lähinnä yks vitunhailee toi 5, ehkä muutaman metrin korkeuseroilla huomaa jo 0.0 Nojoo tyhjäkäyntisuuttimes se vaikuttaa mut ei sitä pahemmi tuu paikalla oltuu.
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 22.6.2010 23:17

Mopojulle kirjoitti:Nojoo tyhjäkäyntisuuttimes se vaikuttaa mut ei sitä pahemmi tuu paikalla oltuu.

Kyllä se muuallakin vaikuttaa ku paikalla ollessa.. Se vaikuttaa just tohon miks sun pyörä on ihan tukossa. Ja kyllä se ps. vaikuttaa, että ei se vitunhailee ole. Jos aletaan kaasaria säätämään. Mutta en kyllä ihmettele, miks sun pyöräs on paskoissa säädöissä. Kun suuttimien numerotkin on ihan vitunhailee.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 23.6.2010 0:26

Huomaa ettei poikasaapesää kun ei kotkatopikissa aukominen riitä, vaan pitää tulla pätemään tänne :lol:

Joo tota tk suutin vaikuttaa tyhjäkäynnillä/alakierroksilla, avaat sitä maagista kaasukahvaa ni rupee vaikuttaa ps ja neula eiksjeh :O Rehellisesti, oli sulla sitten 410 tai 415ps ni huomaatko missään mitään eroa? Tuskin toi 5 numeron heitto vaikuttaa pahemmin mihinkään. Mistäsä pälli luit että mun pyörä on vieläkin tukossa? Hyvin toi noilla on toiminu. Paskoissa säädöissä; Pelaa täydellisesti?

Tee palvelus ja älä tuu tänne pätemään jos ei sulta erikseen kysytä. Noissa sun viesteissä on ihan oikeetakin tietoa, mutta lähinnä pelkkää päänaukomista. Peace
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Noc
Pyörä:
500whp
Paikkakunta:
Tokyo
Liittynyt:
10.7.2005 14:26

ViestiKirjoittanut Noc » 23.6.2010 0:37

Mopojulle kirjoitti: Rehellisesti, oli sulla sitten 410 tai 415ps ni huomaatko missään mitään eroa?
No ainakin tossa kotarin keihinissä huomaa melko hyvän eron 5 numeron vaihdolla.
2JZ no shit!
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 23.6.2010 9:33

Mopojulle kirjoitti:Joo tota tk suutin vaikuttaa tyhjäkäynnillä/alakierroksilla, avaat sitä maagista kaasukahvaa ni rupee vaikuttaa ps ja neula eiksjeh :O Rehellisesti, oli sulla sitten 410 tai 415ps ni huomaatko missään mitään eroa? Tuskin toi 5 numeron heitto vaikuttaa pahemmin mihinkään. Mistäsä pälli luit että mun pyörä on vieläkin tukossa? Hyvin toi noilla on toiminu. Paskoissa säädöissä; Pelaa täydellisesti?

Tee palvelus ja älä tuu tänne pätemään jos ei sulta erikseen kysytä. Noissa sun viesteissä on ihan oikeetakin tietoa, mutta lähinnä pelkkää päänaukomista. Peace

Justhan sä sanoit, että sun tulppa on pikimusta(voi olla aika tukkoinen) ku joudut ajamaan pienillä kierroksilla?!??!? Eikös se tk vaikuta sillä alueella? vai?

Ja kaikissa kurapyörissä mitä mulla tässä elämässä on ollut, nii 5 numeron lisäyksen tai vähennyksen suuttimissa kyllä huomaa ihan selvästi.. Epäilen että toimii täydelllisesti, mutta en nyt sitä sinulta odotaisikaan, koska tämä on ehkä sinun ensimmäinen enduro pyörä.

Enkä aukonut päätäni, sanoin vaan, että se 5 heittokin vaikuttaa.. Mutta ei näytä uskovan, hyvä vaan tietää että oon niin perkeleesti visaampi näitten pyörienkaa..
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 23.6.2010 11:43

Sanoin, että väri on musta. Johtuu nimenomaan tosta ruuhkasta, ei se pyörä tukkoon mennyt vaikka tulpan väri oliki öljysen musta. Oliskohan viides enska tähän mennessä? Silloinkun ajetaan kadulla, ei radalla, ja suuttimen koot on päälle 400 ja niitä saa väliltä 290-500 ni ei toi viiden numeron heitto ratkase nimenomaan sitä, että meneekö pyörä tukkoon vai ei. Täydellisiä säätöjä hakiessa aina mitä tarkempi sitä parempi. Ja nyt siis puhuin pääsuuttimesta;) ettet taas erehdy vaikka sekoittamaan pääsuutinta ja tyhkäkäyntisuutinta 0.0

Ja josset huomannut, tiedä sitten missä perseessä asut. Mutta meillä ainakin päivälämpötilat on sitä 18-20astetta ja illalla saattaa hyvin olla 11 astetta. Eikös pitäisi tossa viiden aikaan iltapäivällä vaihtaa jo isompaa suutinta:O Järki käteen katupyörien kanssa ni pärjää pitkälle.

Lukeminen kannattaa opetella myös, ettei tule väärinkäsityksiä.
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 23.6.2010 14:12

Mopojulle kirjoitti:Sanoin, että väri on musta. Johtuu nimenomaan tosta ruuhkasta, ei se pyörä tukkoon mennyt vaikka tulpan väri oliki öljysen musta. Oliskohan viides enska tähän mennessä? Silloinkun ajetaan kadulla, ei radalla, ja suuttimen koot on päälle 400 ja niitä saa väliltä 290-500 ni ei toi viiden numeron heitto ratkase nimenomaan sitä, että meneekö pyörä tukkoon vai ei. Täydellisiä säätöjä hakiessa aina mitä tarkempi sitä parempi. Ja nyt siis puhuin pääsuuttimesta;) ettet taas erehdy vaikka sekoittamaan pääsuutinta ja tyhkäkäyntisuutinta 0.0

Ja josset huomannut, tiedä sitten missä perseessä asut. Mutta meillä ainakin päivälämpötilat on sitä 18-20astetta ja illalla saattaa hyvin olla 11 astetta. Eikös pitäisi tossa viiden aikaan iltapäivällä vaihtaa jo isompaa suutinta:O Järki käteen katupyörien kanssa ni pärjää pitkälle.

Lukeminen kannattaa opetella myös, ettei tule väärinkäsityksiä.

Todellakin lukeminen opetella, tässä oli kyse siitä. Vaikuttaako 5 numeroa suuttimissa?!? Mitä tarkotat tolla, että suuttimia saa 290-500? Kai niitä perkele saa, ku valmistajalla erin kokoisia kaasareita. Sekottamaan, mitä vittua? Jos haetaan hyviä kaasuttimen säätöjä, nii kyl ps ja tk on tärkeitä kummatkin.. Pääsuutin vaikuttaakin täydellä kaasulla, ja 5 heitto siellä vaikuttaa todella paljon ja sama tk:ssa, 5 isompi tk voi aiheuttaa sen että sun pyöräs menee tukkoon alakierroksilla. Että en nyt oikeen ymmärrä sun pointtia mitä haet... Joten olen hiljaa, ja ehkä mä nyt sitten annan "viisamman" puhua. Ihme että susta ei oo mitään kuskia oo tullu vaikka pyöriä on ollu.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/