asaaa kirjoitti:oxstar kirjoitti:Not available. Noihin CMSNLn hintoihin tulee vielä verot päälle.Yrskä_ kirjoitti:Jos ei ulkomailta tilaaminen pelota niin tuolta-> http://www.cmsnl.com/kawasaki-1991-h2-k ... E1611.html Linkin takaa löytyy osanumero 16065 hintaa 36,50.
Oletko ihan varma, tuohan on kuitenkin Hollannissa? EU:n sisällä ei tule veroja eikä tulleja.
Mikähän mahtaa olla vikana, kun kodeksin valot tekee jännää efektiä? Jännitettä tulee 7-8 tyhjäkäynnillä, ja laskee 0,5-1 volttia alaspäin kun painaa kaasua ja himmenee radikaalisti. Eikä tyhjäkäynnilläkään nää pimeässä yhtään mitään.
OziBo_ kirjoitti:Jos täälä ois joku joka haluass kodexiaan vaihtaa tohon mun värkkiin niin ei muutaku yv:tä!
smulle kirjoitti:asaaa kirjoitti:oxstar kirjoitti:Not available. Noihin CMSNLn hintoihin tulee vielä verot päälle.Yrskä_ kirjoitti:Jos ei ulkomailta tilaaminen pelota niin tuolta-> http://www.cmsnl.com/kawasaki-1991-h2-k ... E1611.html Linkin takaa löytyy osanumero 16065 hintaa 36,50.
Oletko ihan varma, tuohan on kuitenkin Hollannissa? EU:n sisällä ei tule veroja eikä tulleja.
Mikähän mahtaa olla vikana, kun kodeksin valot tekee jännää efektiä? Jännitettä tulee 7-8 tyhjäkäynnillä, ja laskee 0,5-1 volttia alaspäin kun painaa kaasua ja himmenee radikaalisti. Eikä tyhjäkäynnilläkään nää pimeässä yhtään mitään.
Akku paskana! itellä oli sama ku akku hajos
oxstar kirjoitti:Jos tarkoitat sitä tankoa, joka ohjaa säätimiä.
Ohjekirjan mukaan, kun sulla on sylinteri irti niin
1. aukese ruuvi siitä tangonpään vierestä (sylinterissä kytkimen puolella)
2. vedä tankoa hieman irti
3. nosta oikeanpuoleisin (kytkimenpuoleisin) säädin pois
4. vedä tanko kokonaan pois
5. nosta loput säätimet
Eli se ruuvi ja yksi säädin pitää sitä tankoa paikallaan.