Derbi GPR 125

joksaa
Liittynyt:
12.11.2009 21:47
Re: YPVS

ViestiKirjoittanut joksaa » 6.7.2011 13:02

Lapuccino kirjoitti:Tais pamahtaa rikki tuo ypvs systeemi mites onko kokemuksia kuinka hankala tuo on laittaa kuntoon ja mitä sieltä voisi olla riikki kun alkaa pätkiin 6-7t kierroksessa ajossa...

Sama juttu itsellänikin :s Alakierrokset uupuu ja juuri enne tehopiikkiä alkaa nykimään ja pätkimään. Huollossa ehdottivat kokonaan uutta pakoaukonsäädintä mutta derbiltä 1200e hinta ei houkuta ostamaan. Olisikohan yamahalla tätä halvemmalla kun dt:n koneet näissä vehkeissä kuitenkin on.
Cpi sx
Liittynyt:
19.5.2009 16:34
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Cpi sx » 6.7.2011 14:15

mullaki oli tommosta, ja luulin että ypvs:ssä vikaa, mutta olikin putken tukkoisuudesta :D.
xbomber46
Liittynyt:
28.8.2010 13:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut xbomber46 » 7.7.2011 21:32

Tullut vastaan kaksikin Geparia jossa talvella on mittari nollaantunut kun akkua ladattu.. Liikkeessä eivät tarkemmin osannu sanoa että saisko niitä kilometrejä palautettua.. Eli ostohommissa ollaan.

Eikö oo mitään nappikomboa jolla saisi nuo kilometrit muistista jotenkin palautumaan? Tai vastaavaa..
juppu95
Liittynyt:
14.3.2011 19:32
derbi gpr 4t

ViestiKirjoittanut juppu95 » 7.7.2011 22:54

Onko kellään tietoo paljo tommonen 4t gpr kulkee?
nadiz
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37
Re: derbi gpr 4t

ViestiKirjoittanut nadiz » 9.7.2011 1:33

juppu95 kirjoitti:Onko kellään tietoo paljo tommonen 4t gpr kulkee?

Hyvä jos ees satasen saa kerättyä, mutta mutta tehkää ne prkl soikoon sille 4t mallille oma topicci, kun ei kukaan täällä haluaisi edes kuvitella omaa pyöräänsä varustettuna 4t moottorilla :eek:
SaMito
Pyörä:
-Tön
Liittynyt:
12.10.2010 20:31
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut SaMito » 11.7.2011 21:37

Kertokaas vähän kokemuksia kepardista!
Esim. Onko luotettava? Miten usein täytyy mäntää vaihtaa ja muuta koneremppaa tehdä? Minkälainen on ajaa pitempää matkaa? Paljon kuluttaa? Miten kulkee verrattuna muihin piikkeihin? Ja mitä tyyppivikoja näissä on?

Ja toki voitte kertoa myös muuta mitä nyt tulee mieleen :D
Kevarin osto piakkoin edessä ja olis kiva saada vähän tietoa ;)

ja kyse 2-t vehkeestä.
xbomber46
Liittynyt:
28.8.2010 13:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut xbomber46 » 12.7.2011 0:35

Kawasaki Ninjan vihreä (kawasaki lime green) värinen -06 GPR tallissa!

On kyllä vähän huonosti maalailtu että ensi viikolla lähtee soodapuhallukseen (maalit pois + hioo, uusi tekniikka) ja sitten uuteen maalaukseen. Pitää samalla kiillotella vähän metalliosia ja käsitellä mustat muoviosat vahalla, kyllä tästä vielä hyvä tulee, kuvia projektin jälkeen toivottavasti ensi viikon jälkeen ! ;)

// Vikoja ei pahemmin ole löytynyt, paitsi että koneöljyjä tiputtelee kun pyörä on kallistunut, eli rattaan takaa stefa mennyt. Miten iso homma vaihtaa, pukilla suorassa ei tosiaan valuttele..
joksaa
Liittynyt:
12.11.2009 21:47
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut joksaa » 12.7.2011 9:16

Miten tota ypvs-systeemii voi säätää? Kun laitan virrat päälle niin säädin liikkuu vasemmalle, mutta ei mene oikeaan kohtaan :s

Kyllä luin tietopankin, mutta tarvitsisin lisä/tarkennus ohjeita :D
_PeeTee_
Pyörä:
gpr nude
Paikkakunta:
JN$
Liittynyt:
27.5.2009 17:43
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut _PeeTee_ » 12.7.2011 11:20

Tuo vetarin stefan vaihto ei oo iso homma, eturatas vaan pois, sellanen holkki sieltä välistä pois, ja stefa jollain koukulla tms ulos. Ei pitäs olla tiukassa. Öljyjäkään ei tarvii valuttaa ulos, ainakaan jos pistää pärrän vaikka seinää vasten kallelleen toiseen suuntaan. :)
sampuko
Liittynyt:
12.7.2011 20:43
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut sampuko » 12.7.2011 20:50

Mikäs mahtas pyörässä olla kun kiihdyttäessä lähti kierrokset laskemaan ja kaasun vaikutus lakkas kokonaan ja lopulta sammu koko vehe, eikä edes työntämällä lähteny käyntiin. Tulpan pitäs kunnossa olla kun kipinää vielä anto. Oisko bensan saannissa vika?
zonzaz
Pyörä:
Ktm 125
Liittynyt:
17.3.2009 22:15
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut zonzaz » 12.7.2011 23:20

Mikähän nyt mahto tulla kun ajelin ylämäkeen ja yhtä äkkiä alkoi kuulumaan ihme kilinää ja kolina ja sitten laitoin kytkimen pohjaan ja samantien sammu eikä enää lähe millään käyntiin? ja pyörällä ajettu se 8000km
--kim--
Pyörä:
Gilera sc 125 '08
Liittynyt:
20.6.2008 19:22
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut --kim-- » 12.7.2011 23:23

Onko puristukset tallella, eli kokeile vaihde päällä työntää ei kovin kevyesti pitäisi liikkua.
zonzaz
Pyörä:
Ktm 125
Liittynyt:
17.3.2009 22:15
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut zonzaz » 12.7.2011 23:30

--kim-- kirjoitti:Onko puristukset tallella, eli kokeile vaihde päällä työntää ei kovin kevyesti pitäisi liikkua.

no sillee että kun 1 vaihde on päällä nii on se aika jämäkkä työntää mutta jaksaa kuitenki
[O-P]
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
HKI
Liittynyt:
19.6.2007 21:57
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut [O-P] » 13.7.2011 0:11

Katalysaattori irronnu putkessa?
zonzaz
Pyörä:
Ktm 125
Liittynyt:
17.3.2009 22:15
Re: Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut zonzaz » 13.7.2011 0:59

zonzaz kirjoitti:
--kim-- kirjoitti:Onko puristukset tallella, eli kokeile vaihde päällä työntää ei kovin kevyesti pitäisi liikkua.

no sillee että kun 1 vaihde on päällä nii on se aika jämäkkä työntää mutta jaksaa kuitenki

nyt tuli selvitettyä mikä vikana ja niitähän löyty
katti irronnu putkesta ja tulppa sulanu ja samalla lähteny sitte männän päältä palasia
ja kun tuota mäntää nyt pitäs ruveta vaihtelee nii tarviiko konetta ottaa kokonaan pois vai saako nitkuteltua jostain välistä ja mitä pitäs ottaa pois?