4t koneen ropaajille: Pystyykö moottorista mittaamaan puristuksia itse, vai vaatiiko erikoislaitteet? Ja onko seoskarttoja mahdollista tarkastella dyno:ssa, kun kiinnostaisi tietää oikeita säätöjä koko kierrosalueelle? Ruiskussa voi, kaasarista en tiedä..
Onko kukaan vaihtanut kyseisen Keihin CVEK 30mm kaasarin neulaa hieman ohuemmaksi? Kun olisi seosten puolesta ehkä parempi, että tulisi tavaraa koneeseen keskikierroksille.. Ja olisiko tehohyötyä vaihtaa tk suutinta isommaksi vaikka 40:een?
Eilen olisin saanut tehonmittauksen 20e, mutta ajattelin, että on kivempi, jos on oikeasti säädetty ja sitten vasta pollet paperille.
Ja sitten Marathonin omistajille: Millä kaasarin asetuksilla ajelette näin kesällä? Siis vastaavilla "vireillä" : b5 liitin ja reikälevy poistettu, sekä vaimentimessa 40mm reikäputkula.
Kun lämpimät kelit saapuivat, huiput tippuivat ja kymmenykset vauhdista poistuivat. Täältä yritin katsella ohjeita 4t kaasarin säätöön, kun suht luotettavalta sivustolta näyttää.