Jupezki kirjoitti:Missä vika? Laskin sokkaa 2. ylimmästä lovesta alimpaan loveen, kun tuppas sammumaan pienillä kierroksilla ja ryyppy hieman päällä toimi normaalisti. Samalla asensin Raven toimimaan, mutta se ei ole olellista. No, sitten läjäsin ja lähdin kokeilemaan. Ei meinannu lähtä millään käyntiin ja lopulta sitten tuuppasin tulille. Kierrokset olisivat nousseet ihan tappiin asti, mutta sammutin pyörän aina ennen sitä, kun on 115 km ajettu mäntä sisässä. Oletin, että kaasarin luistin hahlo ei oo menny kohalleen, jotenka ähräsin tankki paikallaan kaasarin auki ja sain mielestäni luistin hahloonsa.
No, tämän jälkeen on sitten niin että kierrokset leijjuuu nii vitusti. Kiristin imukaulan niin paljon kun menee ja samoin ilmanputsarin, mutta silti leijjuu. Sitten meinaa sammua ja ryypyllä saa ainoastaan pidettyä käynnissä. Booaaa jos pistää vain kaasua. Elikkä onko luisti jumissa tms. että laskee hitaasti alas, vaiko imuvuoto? Eikö se, jos bräkliiniä, tai jtn puhistusainetta, suihkuttaa imukaulaan, ala nostaa kierroksia silloin? Kaasarissa on 130 pääsuutin ja 70 tk suutin. Nii ja 28 'Lortto.
Vika löydetty, olin laittannu samalla kaasuvaijerin liian tiukkaan runkoa vasten, kun erään johdon nidoin kiinni. Sen takkii leijju, kun vaijeri ei päässy laskeutumaan. Sen jälkeen tuli sit sellanen vika, että antanu kipinää. Puhistin puolan liittimet ja mangeetolta tulevat liittimet, niin alkoihan se sitä tulta iskeä.
Nyt vaan ilmeisesti käy liian rikkaalla, menee aika äkkiä tukkoon ja röpättää. Mutta, jos tyhjäkäynnillä lyö äkkiä kaasun pohjaan, booaa. Eli oisko niin että, neulan sokkaan yks ylöspäin ja isompaa tk suutinta?