Alexir kirjoitti:Maskeja pystyy säätämään, joten saa säädettyä alemmas, otan huomenna kuvaa kun meen taas "vaihteeks" tallille
Joo muistelinkin että kyllähän niitä jotenkin pystyi säätämään.. selvä, kiitos kovasti jos viitsit ottaa!
Alexir kirjoitti:Maskeja pystyy säätämään, joten saa säädettyä alemmas, otan huomenna kuvaa kun meen taas "vaihteeks" tallille
LeKe96 kirjoitti: tulee niin sekavaa tekstiä, että taidan mennä nukkumaan
Joonaassss kirjoitti:SMink kirjoitti:Jep kyllä weera nyt 100 mene kevyesti. Helposti saa mittarin nousemaan myös sinne 120.
Kyllähän se pyörä kulkeekin, mutta mukavinta on ajella matalilla kierroksilla sitä pikkasen alle satasta.
Virossahan monissa pyörissä (jos ei kaikissa) on tollanen pienempi kilpi. Taitaa olla muovia. Joissakin HD:issä on kans tollasia, mm. isän kaverilla. Ei kuulemma poliisia oo kiinnostanu Poliisit topicista vois kans kysyä jos jollakin ois tietoa.santee138 kirjoitti:Satuin näkemään tuolla yhessä vähän isommassa pyörässä kuin 125cc pienemmän kilven kuin mielestäni ''normaali'' kilpi, mutta se oli isompi kuin mopon kilpi. Kilven koko taisi olla tarkalleen 18 cm x 12cm.
Onko tällainen kilpi edes laillinen? Mielestäni moottoripyörissä pitää olla se ''iso'' kilpi ja pienempää ei voi edes saada mistään laillisesti? Vai onko mahdollista että pyörän omistaja olisi itse teetättänyt sen kilven laittomasti ja laittanut sen pyöräänsä... ''tee-se-itse'' tyylillä
Olisi nimittäin siromman näköinen
Alexir kirjoitti:H4 Xenon = pelkkä Xenon poltin
H4-2 Xenon = Xenon poltin + halogeeni lyhyt
Bi-Xenon = Liikkuva Xenon poltin (?)
JiiÄll kirjoitti:Eli siis Normi H4 xenonissa vain joko lyhyt, tai pitkä?