Yamaha WR125X/R

AttK0
Liittynyt:
1.8.2011 4:00
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AttK0 » 28.1.2013 0:51

Alexir kirjoitti:Maskeja pystyy säätämään, joten saa säädettyä alemmas, otan huomenna kuvaa kun meen taas "vaihteeks" tallille :P

Joo muistelinkin että kyllähän niitä jotenkin pystyi säätämään.. :D selvä, kiitos kovasti jos viitsit ottaa!
AttK0
Liittynyt:
1.8.2011 4:00
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AttK0 » 28.1.2013 0:55

Onko H4-2 ja H4 Bi-Xenon muuten sama asia? sori vaan, lisää tyhmiä kysymyksiä :D
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 28.1.2013 0:58

Mitä väliä sillä on vaikka H4-2 xenon olisi, yhtä kirkas kuin H-4 (xenon) ja eihän sitä halogeeniä tarvitse siinä käyttää, jos se umpiota sulattaa. Kun se vain lyhyillä on päällä. Mitä kuullut noista liikkuva kantaisista halppis xenoneista, niin valokuvio kuulemma paljon huonompi, kuin saman hintaluokan H4-2 xenoneissa.

E: eikös tuo bi-xenon ole juurikin liikkuvalla polttimolla? H4-2 pitkät xenon ja lyhyet halogeeni.

E2: tulee niin sekavaa tekstiä, että taidan mennä nukkumaan :lol:
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
AttK0
Liittynyt:
1.8.2011 4:00
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AttK0 » 28.1.2013 1:05

LeKe96 kirjoitti: tulee niin sekavaa tekstiä, että taidan mennä nukkumaan :lol:

Ajattelin just ihan samaa :lol: Onko tossa H4 siis vaan yksi polttimo vai kaksi erillistä lyhyille ja pitkille? Menin nyt taas vaiheeks ihan sekasin koko hommasta.. Tavoitteena on siis kuitenkin että olis sekä pitkät että lyhyet valot ja mikään ei sulaisi (ainakaan pahasti) :D
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 28.1.2013 1:09

H4:sessa vissiin vaa yks mikä palaa vaan pitkillä, varmaks en sano, jos meni väärin ni menköön univajeen piikkiin. :lol:
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
AttK0
Liittynyt:
1.8.2011 4:00
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AttK0 » 28.1.2013 1:21

Joo, niin kans vähän ymmärsin tosta koko hommasta.. Ja ne Bi-Xenonit on joo tosiaan niitä liikkuvilla polttimoilla olevia. Eli kaipa sitten vaan odotellaan jos Alexir laittaa kuvaa että miten pahasti se H4-2 on sulatellu sitä umpiota :s Ja nyt nukkumaa, öitä vaan :D
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 28.1.2013 1:30

H4 Xenon = pelkkä Xenon poltin
H4-2 Xenon = Xenon poltin + halogeeni lyhyt
Bi-Xenon = Liikkuva Xenon poltin (?)

Öitä kaikille...
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
santee138
Pyörä:
Yamaha wr 125x 2012
Liittynyt:
22.4.2012 19:23

ViestiKirjoittanut santee138 » 28.1.2013 19:49

Satuin näkemään tuolla yhessä vähän isommassa pyörässä kuin 125cc pienemmän kilven kuin mielestäni ''normaali'' kilpi, mutta se oli isompi kuin mopon kilpi. Kilven koko taisi olla tarkalleen 18 cm x 12cm.

Onko tällainen kilpi edes laillinen? Mielestäni moottoripyörissä pitää olla se ''iso'' kilpi ja pienempää ei voi edes saada mistään laillisesti? Vai onko mahdollista että pyörän omistaja olisi itse teetättänyt sen kilven laittomasti ja laittanut sen pyöräänsä... ''tee-se-itse'' tyylillä :D

Olisi nimittäin siromman näköinen :P
SMink
Pyörä:
Yamaha WR 180cc -09. Ruoska super 9 -01
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
25.2.2012 0:53
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut SMink » 28.1.2013 20:36

Joonaassss kirjoitti:
SMink kirjoitti:Jep kyllä weera nyt 100 mene kevyesti. Helposti saa mittarin nousemaan myös sinne 120.



Kyllähän se pyörä kulkeekin, mutta mukavinta on ajella matalilla kierroksilla sitä pikkasen alle satasta. ;)

Ite ajoin kesällä 400km yhdellä tauolla 100-120 km/h koko matkan.Mukavaa oli :D
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re:

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 28.1.2013 23:48

santee138 kirjoitti:Satuin näkemään tuolla yhessä vähän isommassa pyörässä kuin 125cc pienemmän kilven kuin mielestäni ''normaali'' kilpi, mutta se oli isompi kuin mopon kilpi. Kilven koko taisi olla tarkalleen 18 cm x 12cm.

Onko tällainen kilpi edes laillinen? Mielestäni moottoripyörissä pitää olla se ''iso'' kilpi ja pienempää ei voi edes saada mistään laillisesti? Vai onko mahdollista että pyörän omistaja olisi itse teetättänyt sen kilven laittomasti ja laittanut sen pyöräänsä... ''tee-se-itse'' tyylillä :D

Olisi nimittäin siromman näköinen :P
Virossahan monissa pyörissä (jos ei kaikissa) on tollanen pienempi kilpi. Taitaa olla muovia. Joissakin HD:issä on kans tollasia, mm. isän kaverilla. Ei kuulemma poliisia oo kiinnostanu :D Poliisit topicista vois kans kysyä jos jollakin ois tietoa.
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 29.1.2013 8:49

Enskapyöriin jotkut on tehneet muovista/tarrasta pienemmän kilven, siinä käytössä iso kilpi ei kauaa kestä. Aika usein on Poliisit puuttuneet kilven kokoon, jos on kisoissa niin monesti on katottu läpi sormien mutta kisojen ulkopuolella suvaitsevaisuus loppuu ja sakot tulee aika herkästi.
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 29.1.2013 9:16

Alexir kirjoitti:H4 Xenon = pelkkä Xenon poltin
H4-2 Xenon = Xenon poltin + halogeeni lyhyt
Bi-Xenon = Liikkuva Xenon poltin (?)

Eli siis Normi H4 xenonissa vain joko lyhyt, tai pitkä?
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
AttK0
Liittynyt:
1.8.2011 4:00
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut AttK0 » 29.1.2013 9:35

JiiÄll kirjoitti:Eli siis Normi H4 xenonissa vain joko lyhyt, tai pitkä?


Normissa vaan pitkät joo. H4-2 on halogeenilyhyet & xenon pitkät ja H4 Bi-Xenonissa pitkät ja lyhyet kummatkin xenonit (samalla polttimolla joka vaan liikkuu mekaanisesti).
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 29.1.2013 9:53

Okei, ja mitenkä toi bi-xenonien halogeeni on sitten sulattanu joillakin umpioo, jos normi 60w H4 ei sulata :D. Lukenu myös että xenonien kaa parkki saa liikaa virtaa jolloi kärsii polttimo/umpio siitä kohalta. Olisko mitään ideaa laittaa siihen jtn vastusta tai mikä muuntais sitä parkille tulevaa virtaa vähän pienemmäks?
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
Joonaassss
Pyörä:
Rieju rrx 50 cc, Yamaha WR 125r
Paikkakunta:
Varsinais-suomi
Liittynyt:
2.10.2012 17:28
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Joonaassss » 29.1.2013 14:54

Mitäs ootte mieltä, vedänkö sinisen weeran vanteet oranssiksi vai siniseksi?

Niin ja löytyykö tuohon r malliin pienempiä pumpunsuojia?