Masai DB 125H

Tuokkko
Liittynyt:
11.9.2005 20:08

ViestiKirjoittanut Tuokkko » 29.8.2007 16:42

H8 kirjoitti:Btw mikä toi nokka sitten on, ja onko vaikea vaihtaa?

(ashamed) I'm noob :(


Ite tein ainakin niin että jätin nokan vaihdon väliin ja ostin Lifan 140cc koneen hintaan 360 euroa ja myyn vakion koneen pois n.200 eurol eli kone käytännössä maksaa 160 euroa ja nokka on suunilleen samanhintainen. Ja tosta 140cc on paljon enemmän hyötyä kuin pelkästä nokan vaihdosta! Kylläkin joutuu ostaa uuden kaasarin, mutta se ei ole pahan hintainen(Mikuni 26mm 65euroa)
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 29.8.2007 16:52

Tuo ei vastannut kysymykseeni.
`
Liittynyt:
15.10.2004 20:45

ViestiKirjoittanut ` » 29.8.2007 16:55

nokka eli nokka-akseli joka hoitaa venttiilien liikuttelun
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 29.8.2007 17:04

MiikaZz kirjoitti:nokka eli nokka-akseli joka hoitaa venttiilien liikuttelun
Eli kireämpi nokka tuo siis lähinnä kiihtyvyyttä vai?
Antidote
Pyörä:
Suzuki RGF, Derbi Paddock LC
Liittynyt:
4.4.2006 19:22

ViestiKirjoittanut Antidote » 29.8.2007 17:34

H8 kirjoitti:
MiikaZz kirjoitti:nokka eli nokka-akseli joka hoitaa venttiilien liikuttelun
Eli kireämpi nokka tuo siis lähinnä kiihtyvyyttä vai?

Tehoa, koko kierrosalueelle.
majavamies
Pyörä:
Projekti SF2
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.5.2007 21:56

ViestiKirjoittanut majavamies » 29.8.2007 19:34

Eli kiihtyvyyttä ja huippuja vähäsen.
Mutta on tossa nokassa puolensakkin, kun toi 140cc on laiton, mutta kuinkas helposti tollanen sitten paljastuu kytille? Ei kovinkaan helposti luulisin ja sitten tais olla jossain myynnissä semmonen 140cc kone jossa kyljessä lukee 120cc??
Myydään!!Speedfight ja CPI SKOBA OSIA
++PROJEKTI viewtopic.php?f=72&t=70325
`
Liittynyt:
15.10.2004 20:45

ViestiKirjoittanut ` » 29.8.2007 19:39

vaikka oiski 140cc kone nii aika mahoton sillä on kiinni jäädä.. hioo viel vaik pytystä sen tekstin pois
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 30.8.2007 18:30

Onko Masai 125:ssä yhtä kapea takakumi kuin 50:ssä?
Masahiii
Liittynyt:
25.1.2007 17:47

ViestiKirjoittanut Masahiii » 30.8.2007 19:08

Samat renkaat.
Eipä niissä oo oikeestaan muuta eroa kuin motti.
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 30.8.2007 21:13

Meneekö TÄMÄ kiinni masseen ilman sen kummempia viritelmiä?
Antidote
Pyörä:
Suzuki RGF, Derbi Paddock LC
Liittynyt:
4.4.2006 19:22

ViestiKirjoittanut Antidote » 30.8.2007 21:50

H8 kirjoitti:Meneekö TÄMÄ kiinni masseen ilman sen kummempia viritelmiä?

Menee.
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 1.9.2007 1:31

Maahantuojan sivuilla väitetään että huiput 75 km/h?
Tuokkko
Liittynyt:
11.9.2005 20:08

ViestiKirjoittanut Tuokkko » 1.9.2007 2:50

H8 kirjoitti:Maahantuojan sivuilla väitetään että huiput 75 km/h?


Mul meni ainaki vakio väleil 85km/h mittariin...
jakari95
Liittynyt:
1.9.2006 17:07

ViestiKirjoittanut jakari95 » 1.9.2007 9:58

Onko se niin luuska. Jotkut taas väittävät että menee vakioväleillä 90, ja nekin välit ovat aivan monttuvälit, että saa laittaa heti isommat.
Antidote
Pyörä:
Suzuki RGF, Derbi Paddock LC
Liittynyt:
4.4.2006 19:22

ViestiKirjoittanut Antidote » 1.9.2007 10:53

H8 kirjoitti:Onko se niin luuska. Jotkut taas väittävät että menee vakioväleillä 90, ja nekin välit ovat aivan monttuvälit, että saa laittaa heti isommat.

No ite olen 90 päässyt omaan mittariin. Välit ihan liian lyhyet.