ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?
Eihän tosta tiiä ennenku kokeilee rajottimen paikasta ei tietoo..
ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?
ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?
Dayttoona kirjoitti:ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?
Vähän offtopic, mutta vaikea ymmärtää miks joku sijottaisi sebari, tai ylipäätänsä minkään nelaripiikkikyykyn, putkeen noin paljon. Yhtä rumat äänet tulee ku ite rassais putkee "avaraks"; samanlaiset ontot wannabe-smoto -papatukset. Ja virtausero on oikeasti suhteessa olematon. Onhan tossa alakauttasessa se ulkonäköjuttu, mutta esim. Devilit ja muut giannellit mitä sebareihin lykätään...
Ja mopopojille: piikkinelarien rajottimet on yleensä tehty sitä varten, että kone ei hajota itteensä kiertämällä liikaa. Uskokaa huviksenne, että vakiokunnossa nämä pyörät kestävät parhaiten... Veikkaanpa, että Taiwanin fiksut insinöörit ovat laskeskelleet virtaukset ja säädöt optimaaleiksi juuri vakiokunnossa.
Dayttoona kirjoitti:ÖsQ kirjoitti:sopiiko http://www.motorrad-bach.de/cbr125/html ... togp1.html toi kymcoon? ja mistä löytää kymcostqa rajottimen?
Vähän offtopic, mutta vaikea ymmärtää miks joku sijottaisi sebari, tai ylipäätänsä minkään nelaripiikkikyykyn, putkeen noin paljon. Yhtä rumat äänet tulee ku ite rassais putkee "avaraks"; samanlaiset ontot wannabe-smoto -papatukset. Ja virtausero on oikeasti suhteessa olematon. Onhan tossa alakauttasessa se ulkonäköjuttu, mutta esim. Devilit ja muut giannellit mitä sebareihin lykätään...
Ja mopopojille: piikkinelarien rajottimet on yleensä tehty sitä varten, että kone ei hajota itteensä kiertämällä liikaa. Uskokaa huviksenne, että vakiokunnossa nämä pyörät kestävät parhaiten... Veikkaanpa, että Taiwanin fiksut insinöörit ovat laskeskelleet virtaukset ja säädöt optimaaleiksi juuri vakiokunnossa.
ÖsQ kirjoitti:miten sen takalipan saa irti? ku tänään kokeelin nii ei lähteny eikä viittiny repii väkisin
nii pitääkö siinä irrottaa takavalo tai jotain? ehkä vilkut???
ÖsQ kirjoitti:miten sen takalipan saa irti? ku tänään kokeelin nii ei lähteny eikä viittiny repii väkisin
nii pitääkö siinä irrottaa takavalo tai jotain? ehkä vilkut???
Miigu kirjoitti:hei oliko jollai viel semmone 16 piikkine eturatas quannonii myynnis? ?? ei oo löytyny mstää kaupoist ni ois voinu ostaa sen:)