Honda Shadow

80-Kaitsu
Pyörä:
Cagiva Mito 125 -92
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.2.2009 23:35

ViestiKirjoittanut 80-Kaitsu » 20.2.2009 23:26

Kiitos, tuo auttoi niin pirusti! Miksiköhän esim. nettimoto.comin sivuilla on omat hakunsa Shadowille ja VT: lle? Mutta kiitoksia paljon, auttoi erittäin paljon valinnanteossa!
tboil
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
12.4.2006 21:42

ViestiKirjoittanut tboil » 21.2.2009 23:11

Luin kanssa osan teidän hienosti kirjottamista kertomuksista, miltä shadowilla ajaminen tuntuu.
Piikki-ikä rupeaa olemaan lopuillansa, eikä olisi enää järkevää ostaa piikkiä. No täytyyhän jonkun olla tyhmä ja ostaa vielä kesäksi ennen autokorttia tälläinen :lol: Mitenkäs varjolla jää alakynteen ohitustilanteissa esim motareilla? Huiput on siinä satasen pintaa ? Jääkös nämä miten mopoille, tarkoitan siis jos joku mopopoika lähtee ohittamaan esim. 70cc sylinterillä ja tehoputkella varustetulla sendalla varjoa niin miten käy? Kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen ;)
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Käytetyn Shadown valitsemisesta...

ViestiKirjoittanut mustavi » 22.2.2009 15:08

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:12, muokattu yhteensä 1 kerran
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 22.2.2009 17:27

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:13, muokattu yhteensä 1 kerran
tboil
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
12.4.2006 21:42

ViestiKirjoittanut tboil » 22.2.2009 18:21

Kiitos vaan mustavi vastauksestas, kun vertasin tohon sendaan sattuipa olemaan ensimmäinen laite mikä mieleen tuli. En kyllä halunnut egoilla mitenkään, jos vedit herneen nenään kun sanoin että kuinka hyvin 70 kuutioinen senda/yamaha mikä hyvänsä 2-tahtinen viritetty mopo pärjää tälle. Ja en nyt halua lesoilla, mutta kyllä itse väitän että osaa jotkut mopoilijatkin ajaa liikenne sääntöjen mukaan. En alleviivaa kategoriaan itseäni ja jos sitä luulet että minulla on juuri ollut kaksivuotta kiinni se 70 kuutioinen sylinteri, niin olet väärässä. Oma on ollut koko ajan vakio suomenlakien mukaan kuristettu mopo sen mitä se on näitä teitä tallannut, joskus pihassa koitin aikoinani tehoputkea siinä se. Ja taas ei pidä vetää sinunkaan herneitä nenään. En halua järjestää mitään väittely tilaisuutta tänne kysymyksestäni johtuen ja ihan huumorilla heitin tuon "järkevä ostos" jutun.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 22.2.2009 18:34

Joo, peace vaan. "Krapulapäivä" ja "huumori" on toisensa pois sulkevia asioita... ;)
Joksa_92
Pyörä:
Ducati st4s
Liittynyt:
24.3.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Joksa_92 » 24.2.2009 19:34

ovatko varjo ihmiset kiinostuneita honda v2 miitistä?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id5855/
80-Kaitsu
Pyörä:
Cagiva Mito 125 -92
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.2.2009 23:35

ViestiKirjoittanut 80-Kaitsu » 25.2.2009 21:58

Tota noin... varmaankin vähän väärähkö ketju, mutta kun puhuit siitä että katso että kone yms. osat on reilassa, niin että kun en itse tuota arvostelua hallitse, niin ajattelin sitten ostaa pyörän liikkeestä. Jos liike on vähänkin tunnetumpi, niin uskaltaako pyörää ilman sen kummempia katsauksia ostaa?
zeiou
Liittynyt:
14.9.2006 15:20

ViestiKirjoittanut zeiou » 25.2.2009 22:29

80-Kaitsu kirjoitti:Tota noin... varmaankin vähän väärähkö ketju, mutta kun puhuit siitä että katso että kone yms. osat on reilassa, niin että kun en itse tuota arvostelua hallitse, niin ajattelin sitten ostaa pyörän liikkeestä. Jos liike on vähänkin tunnetumpi, niin uskaltaako pyörää ilman sen kummempia katsauksia ostaa?


Tottakai kannattaa katsoa ensiksikin ajomäärä ja kulutusosien kunto (renkaat, ketjut/rattaat yms.) ;)
tboil
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
12.4.2006 21:42

ViestiKirjoittanut tboil » 25.2.2009 23:56

Mitäs varjossa on yleensä vakuutukset, kun kesäksi tulee varmaan hankittua tälläinen. Täytyy alkaa selvittämään etukäteen kaikkea, jopa vähän tyhmiäkin kysymyksiä kuten tämä.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10
Niitänäitä

ViestiKirjoittanut mustavi » 28.2.2009 12:43

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 17.11.2009 10:14, muokattu yhteensä 1 kerran
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 1.3.2009 14:52

-
Viimeksi muokannut ASDMoro päivämäärä 8.4.2017 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran
80-Kaitsu
Pyörä:
Cagiva Mito 125 -92
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.2.2009 23:35

ViestiKirjoittanut 80-Kaitsu » 3.3.2009 15:16

Kun tuota tietopankkia selailin, niin että kun tuossa shadowissa ja varderossa on sama moottori, niin onko shadoweissakin joissain vuosimalleissa esim. suorasuikutus tai tehojen putoaminen?
zeiou
Liittynyt:
14.9.2006 15:20

ViestiKirjoittanut zeiou » 3.3.2009 20:27

80-Kaitsu kirjoitti:Kun tuota tietopankkia selailin, niin että kun tuossa shadowissa ja varderossa on sama moottori, niin onko shadoweissakin joissain vuosimalleissa esim. suorasuikutus tai tehojen putoaminen?


1999 - 2007 vuosimallisissa on kaasuttimet, eli kaikissa Varjoissa on kaasuttimet, koska Varjon valmistushan loppui vuonna 2007. Ja kaikissa on se 11kW. Varreen tuli ruisku vuonna 2007.
80-Kaitsu
Pyörä:
Cagiva Mito 125 -92
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.2.2009 23:35

ViestiKirjoittanut 80-Kaitsu » 4.3.2009 17:56

No johan oli omituinen myyjä, kun väitti, että Shadow on tämän vuoden malli. :lol:
Ja ken puhuikaan tuosta mintunvihreästä Shadowista, niin jos haluaisi omasta Varjostaan uniikin, niin olisiko miten pitkä/hankala homma maalata oma pyörä? Itselläni on jonkinlainen sähkökompura- kynäruisku, jolla lienee ollut tarkoitus maalata lähinnä pieniä esineitä, kuten pienoimalleja tai ruuveja... Tuohon virheettömään maalipintaan jos tavoitellaan niin siihen tarvitaan (kuulemani mukaan) ainakin aluksi maalaamista varten tarkoitettu, hyvin tuuletettu tila. Työvaiheina on ilmeisesti entisen maalin karkeaksihionta, sen jälkeen putsaus ->pohjamaali -> pintamaali -> lakkaus. Onko tässä tarvittava tieto pyörän maalaamiseen, vai pystyykö joku vielä paremmin homman ohjeistamaan?