Honda CRM

takanasi
Liittynyt:
14.6.2010 20:23
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut takanasi » 27.8.2011 12:17

Olisko jollain myydä athenan kantta crm/nsr ??? hyväkuntoista...
örsan
Pyörä:
Honda CRM 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.8.2011 2:08

ViestiKirjoittanut örsan » 28.8.2011 2:20

Tässä harkinnassa olisi tehoputken osto CRM:ään.
Mikä tehoputki sopii?
Onko tyhjennetyssä vakioputkessa ja tehoputkessa paljon eroja tehoissa eli kannattaako sitä melkein 300 euroa käyttää tehariin. ;)
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 28.8.2011 10:56

Bensaa kuluttaa ainakin litran vähemmän satasella tehoputkella.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
Hösse
Pyörä:
Peugeot XPS SM -05, Honda CRM 125 -93
Liittynyt:
27.7.2009 17:30
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Hösse » 31.8.2011 21:55

Mites onko immeisillä toiminnassa pakoaukonsäätimet? Olis tommonen cermi kiikarissa toiseksi kevariksi ja kyseisessä yksilössä on pa säädin lukittu kokonaan auki. Niin ja paljonko on kulutus pa säätimellä ja ilman, noin niinkuin keskimäärin.
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut L_rppa » 31.8.2011 22:23

Aika surkea se on ajella ilman säädintä, alavääntöjä ei yhtään, kaikki tehot ylhäällä eli aika paljon saat kierrättää jos esim. kaupunkiin menet ajelemaan. Kannattaa tiedustella ainakin onko säädin toimintakuntoinen. Kulutuksesta en tiedä.
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut laazeri » 31.8.2011 22:27

Suoraan sanottuna ihan perseestä ajella ilman säädintä. Itellä kun ei servomoottori toiminut kun hondan vielä omistin ja säädin lukittu ylä-asentoon niin ei se kyllä mitään herkkua ollut se ajaminen. Bensankulutus taas vaihteli 4l/100km - 16l/100km, joka päivä sitä sai kuitenkin tankata enemmän tai vähemmän jos halus aamulla vaikka kouluun päästä vielä.
Hösse
Pyörä:
Peugeot XPS SM -05, Honda CRM 125 -93
Liittynyt:
27.7.2009 17:30
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Hösse » 1.9.2011 15:22

Servo kuulemma rikki :| Käykö näsärin servo cermiin?
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 3.9.2011 14:37

Tässä kysymys johon tarvitsen pikaisen vastauksen!

Käykö Näsärin moottorin suoraan CRM:ään?
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 3.9.2011 19:31

Ei.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 3.9.2011 19:48

nieminja kirjoitti:Ei.

Miten ei? Onko kaikki kiinnikkeet sijoitettu erikohtiin vai vain osa?

Ja käykö '90 näsärin staattori, '92 CRM:ään?
xlimitt
Liittynyt:
22.7.2009 15:48
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xlimitt » 3.9.2011 21:18

muistaakseni näsärin koneessa vain yksi koneen kiinnike meni suoraan crm, ja eihän siinnä nsr koneessa ole käynnistyspoljintakaan. staattori käy cermiin kuhan vaihdat vauhtipyörän ja impulssikääminkin, liittimetkin taisi olla pikkusen erilaiset kun crm omat. itsellä kuitenkin nsr staattori ja hyvin pelittää
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 3.9.2011 21:28

Okei. Odottelen jotakin jolla on varmaa tietoo asiasta, sillä cermistä katos kipinä ja kampuran laakerit on vaihdon tarpeessa, niin suosiolla vaihdan alakerran ja sähköt niin tulee halvemmaksi.

Ja toi NSR:n vauhtipyörä siis kävis suoraan tohon Cermin vastaavan paikalle, ja on kiinni ilmeisesti vain ruuveilla?
nieminja
Pyörä:
Suzuki GSX-R 750 Suzuki RGV 250
Liittynyt:
29.10.2007 18:33
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut nieminja » 3.9.2011 21:41

Konerempan osat 180e liikaa? Tostaki suurin osa on kiertokangen hintaa.
http://www.motot.net/talli/osat/id57984/ CRM etujarrulevy
xtrem3
Pyörä:
Honda crm 125
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
9.4.2009 21:35
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut xtrem3 » 3.9.2011 21:50

Konerempan osat tiivistesarjoineen kaikkineen kipuaa reiluun 250 euroon, kun ei ole järkeä ottaa kone irti ja purkaa se palasiksi ja vaihtaa vain yhdet laakerit, kun samalla voisi vaihtaa muutkin, jotka tod.näk. tulevat sanomaan sopimuksensa irti muutaman tkm jälkeen ja sitten sähköissä se vika voi olla lähes missä vaan. Uusi staattori maksaa yli 200e ja cdit ja puolat yht. n. 150e.

Eli noin 500e. Ja kyllä, mielestäni ei ole järkeä laittaa 500e noin vanhaan vehkeeseen.
Hösse
Pyörä:
Peugeot XPS SM -05, Honda CRM 125 -93
Liittynyt:
27.7.2009 17:30
Re: Honda CRM

ViestiKirjoittanut Hösse » 4.9.2011 12:27

Mimmosia säätöjä käytätte tt osien kanssa? Tk suutin vaihdettu? Eilen tuli haettua cermi ja ihan hyvinhän se potkii verrattuna ex Weeraan ;)