AF-1 topikissa oli hiljaista joten tulin tänne kyselemään kun rotaxin kone kumminkin on.
Eli siis koneella on ajettu about 45k ja se pitäisi avata kun kytkin on loppu ja vaihdepolkimen stefa vuotaa. Sen lisäksi puristukset on kadoksissa ja mäntä väljä (ajettu joku 3k männällä.
Proxin tekele....). Kannattaisiko suosiolla vaihtaa ne alakerran muovirattaat samalla? Entä laakerit alakerrasta?
Ja mitkä osat menee ristiin 122 ja 123 koneessa vai meneekö mikään?
Kilometrit on aidot
3 edellistä omistajaa noin 5-6 vuoden ajalta on tuttuja vaikka niistä ei ole tarkkaa tietoa, kun kiinni ollut 2 vakio mittaria ja tällä hetkellä kermanen KOSO RX2N
Onko muilla topiccilaisilla kokemuksia 2-rad sivustosta kun siellä tuntus olevan suht kivuttomaan hintaan noita apikan osia. Onko luotettava sivu, onko osat todella sitä mitä sanovat?
Ja meneekö af-1 r123 koneen vakio kuristamaton tt putki räsään jossa on 122 kone?
olis yks ylimääränen
Vakio on vain lähtökohta.