Teleskoopin suojiksi voi laittaa neopreenisuojat, pitää tiivisteet puhtaana eikä ole niin -70 luvun näköiset kun haitarikumit.
Joonaassss kirjoitti:Mitäs ootte mieltä, vedänkö sinisen weeran vanteet oranssiksi vai siniseksi?
Joonaassss kirjoitti:Mitäs ootte mieltä, vedänkö sinisen weeran vanteet oranssiksi vai siniseksi?
Kkoskinen kirjoitti:Joonaassss kirjoitti:Mitäs ootte mieltä, vedänkö sinisen weeran vanteet oranssiksi vai siniseksi?
Maalaa samalla sinisellä mitä rungossa.
mmkko kirjoitti:Mikähän mättää, kun tänään weerasta öljy tikkua katsoin ja kurkkasin samalla aukkoon mihin öljytikku työnnetään. Aukon reunat olivat jotai valkoista tahmeaa mönjää täynnä. Yritin tökkiä mönjää tikulla, mutta jälkeäkään ei jäänyt. Öljyt vaihdettu n.1000km sitten. Öljyjen väri oli aika ruskea. Epäilin aluksi, että jäähdytysnesteet on öljyjen joukossa, mutta katsoin nesteet ja ne ovat siinä samassa korkeudessa missä niiden myös kuuluu olla. Yritin sormella kaapia jotai irti siitä mönjästä ja sen jälkeen haiston sormea. Sormi haisi ihan bensalle Voiko olla mahdollista että öljyjen joukkoon on päässyt bensaa jostain ? Millähän saan sen töhnän siitä pois? Kävin jo öljyä hakemassa täytynee vaihtaa heti ensitilassa
Joonaassss kirjoitti:Joo, kyl mä varmaan päädyn siihen siniseen. Drifter, ei oo kultaset vanteet kun mulla on se enduromalli.
AttK0 kirjoitti:WR taitaa olla kyllä aikalailla niitä parhaimpia menopelejä pidemmille kuskeille ainakin ajoasennon kannalta ite oon 195cm ja mukava on
Onnistuin muuten nyt sitten innostumaan noista xenoneista. Eli eikös tässä nyt ole se hs1 polttimo? Mutta ilmeisesti menee jotkin h4:setkin ja h7? Onko kellään jotain suositeltavaa että minkä merkkistä ja mistä kannattaisi hankkia? Ja käyttökokemuksia kiitos Onko valoteho paljonkin parempi ja millainen valokuvio? Ebaysta mieluiten ostaisin, sen verran reilusti halvemmalla taitaa sieltä löytyä.
mmkko kirjoitti:Mikähän mättää, kun tänään weerasta öljy tikkua katsoin ja kurkkasin samalla aukkoon mihin öljytikku työnnetään. Aukon reunat olivat jotai valkoista tahmeaa mönjää täynnä. Yritin tökkiä mönjää tikulla, mutta jälkeäkään ei jäänyt. Öljyt vaihdettu n.1000km sitten. Öljyjen väri oli aika ruskea. Epäilin aluksi, että jäähdytysnesteet on öljyjen joukossa, mutta katsoin nesteet ja ne ovat siinä samassa korkeudessa missä niiden myös kuuluu olla. Yritin sormella kaapia jotai irti siitä mönjästä ja sen jälkeen haiston sormea. Sormi haisi ihan bensalle Voiko olla mahdollista että öljyjen joukkoon on päässyt bensaa jostain ? Millähän saan sen töhnän siitä pois? Kävin jo öljyä hakemassa täytynee vaihtaa heti ensitilassa
soukkadyydd kirjoitti:Eikös joku täällä tilannu 24mx:ltä noita katkeamattomia kahvoja mitkä oli tarkotettu johonki isompaan yammuun kokeilun vuoks että käykö ne tähän ja ilmottaa se täällä? Tuli ihan myöhäsenä aivopieruna vaan mieleen ne kahvat näin parin kuukauden jälkeen, niin onko kellään tietoa asiasta?
Joonaassss kirjoitti:Joo, kyl mä varmaan päädyn siihen siniseen. Drifter, ei oo kultaset vanteet kun mulla on se enduromalli.