JL- kirjoitti:Pistäkää kaasarin säädöt kuntoon ja antakaa vitusti leipää niin ei mee paikat tukkoon. Tuntuu 90 prosentilla kevaripojista olevan pyörät liian rikkaalla kun valuu öljyä pitkin änkkää, mitä noita nyt kattellu.
+1
Suurin osa räkkii, pätkii, ei toimi pienillä kierroksilla, öljyä on joka paikassa ja karmee savupilvi perässä. Kun säädöt on kohdallaan ja oikeat seokset niin eipä juurikaan savuta eikä roiskuta öljyä, eikä karstoita pa-säädintä niin helposti. Liian rikkaasta seoksesta ei ole muuta kuin riesaa. Hyvin harvoin näkee valkokilpistä Kotaria joka on ihan oikeasti säädöissä, enkä nyt tarkoita niitä säätöjä jotka joku on kertonut hyväksi.
Nämä on oikeasi kilpamoottoreita ja niitä pitää kohdella sen mukaan, säädöt kohdalleen ja vitusti leipää kuten jo ohjeistettiin. Jos edelleen on ongelmia niin aina voi vaihtaa pyörän nelariin
Ja kohta huoli on ohi kun uusia 2T 125 KTM/Husseja ei saa enään kilpiin.