bearz kirjoitti:Mutta tehoja on silti yli sallitun jos kurittomana ajelee? (Onhan näissä kuitenkin kuristuksia?)
^^tömppä^^ kirjoitti:Ite aattelin omaan 125:seen laittaa isommat venttiilit, porata imu ja pako kanavat isommiksi, laittaa virinokan, Tehä ite isomman ja kuristamattoman putken Ja laittaa 30 millisen kaasarin. Siitä pitäs tehoa kuulemma irrota kiihtyvyyteen ja vääntöihin aika paljon. Mitä olen kaveriltani kuullu. Hän on itse tupla turbottanut 1300 hayabusan. Ja on minullekkin ehotettu laittaa tähän ruisku ja turbo, mutta epäilen koneen kestävyyttä ja tarvitsisin ainaki 1200€ ylimääräistä Täytyy katsoa vähän eteenpäin alkaako kone reistata tai jne. ja sitten harkita sitä turbottamista.
Ennemmin vaihtaa mäntä laadukkaaseen 2-t vehkeeseen ku ajaa ja vittuuntua kiinanromulla,en kadu hetkeäkään että vaihdoin mikilonin pois mut tehköön muut mitä haluaa.samuli91 kirjoitti:Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? Noh ei mitään uutta, kyynel..
dööbi13 kirjoitti:Ennemmin vaihtaa mäntä laadukkaaseen 2-t vehkeeseen ku ajaa ja vittuuntua kiinanromulla,en kadu hetkeäkään että vaihdoin mikilonin pois mut tehköön muut mitä haluaa.samuli91 kirjoitti:Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? Noh ei mitään uutta, kyynel..
samuli91 kirjoitti:Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? Noh ei mitään uutta, kyynel..