Mikilon 125cc

Emperor
Pyörä:
Tm&Pv
Paikkakunta:
kaltsila.
Liittynyt:
22.6.2008 17:06

ViestiKirjoittanut Emperor » 1.11.2009 23:37

Mikiloni on halpavalmiste 4t pyörä, ei tarvi kuristaa ollenkaan että tehot jää alle sallitun 11kw.
Höpinää tötteröön!
bearz
Pyörä:
Derbi Senda 125 R -06
Liittynyt:
24.8.2008 22:27

ViestiKirjoittanut bearz » 2.11.2009 0:33

Mutta tehoja on silti yli sallitun jos kurittomana ajelee? (Onhan näissä kuitenkin kuristuksia?)
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 2.11.2009 8:40

bearz kirjoitti:Mutta tehoja on silti yli sallitun jos kurittomana ajelee? (Onhan näissä kuitenkin kuristuksia?)

Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Tehoja ei todellakaan ole "kurittomana" yli sallitun.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
J00nas
Pyörä:
NSR
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
7.8.2007 1:27

ViestiKirjoittanut J00nas » 2.11.2009 16:42

nää uudet kiinan 4t pyörät lyödään tukkoon yleensä päästörajojen takia. tai niin mulle motorpowerissa sanottiin, kun kysyin, miks änkkärissä on kolme kuria, alkukäyrässä mehiläispesä, joku ihme kaasunkierrätyssysteemi kannesta imukaulaan ja liian pieni suutin :D
_E_Z_
Pyörä:
FZR 600
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
27.9.2007 0:20

ViestiKirjoittanut _E_Z_ » 2.11.2009 22:57

Eikä näitä kureja poistamalla saa vielä paljoakaan hyötyä. Jotta sallitun rajan yli päästäisiin, täytyy ehkä tietää jo jotain nelarin sielunelämästä.
Koneistus- ja hitsaushommia pk-seudulla
YV tai
eppu.rekila@kolumbus.fi
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16

ViestiKirjoittanut kersti91 » 3.11.2009 19:53

"Kurit" poistamalla moottori toimii huomattavasti paremmin, mutta ei se merkittäviä tehoja tuo. Yleensä kuollut kaasuunvastaavuus ja käynnistyvyys/lämpeäminen paranee, kun on konekkin säädöissä.
Tarkista kampiakselin stefa.
J00nas
Pyörä:
NSR
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
7.8.2007 1:27

ViestiKirjoittanut J00nas » 3.11.2009 23:56

äänet omassa mopossa sillon lähinnä vaan nousi. alaväännötki ny ehkä vähän..
^^tömppä^^
Pyörä:
Honda Monkey Z50J 93' , Yamaha TZR 125 91'
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
25.3.2009 10:12
Mikilonin M96 125 SBN

ViestiKirjoittanut ^^tömppä^^ » 3.12.2009 10:33

Ite aattelin omaan 125:seen laittaa isommat venttiilit, porata imu ja pako kanavat isommiksi, laittaa virinokan, Tehä ite isomman ja kuristamattoman putken Ja laittaa 30 millisen kaasarin. Siitä pitäs tehoa kuulemma irrota kiihtyvyyteen ja vääntöihin aika paljon. Mitä olen kaveriltani kuullu. Hän on itse tupla turbottanut 1300 hayabusan. Ja on minullekkin ehotettu laittaa tähän ruisku ja turbo, mutta epäilen koneen kestävyyttä ja tarvitsisin ainaki 1200€ ylimääräistä :D Täytyy katsoa vähän eteenpäin alkaako kone reistata tai jne. ja sitten harkita sitä turbottamista.
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 3.12.2009 13:44

just just.. osta mielummin 250 nelari mylly mielummin..
|auri
Pyörä:
SMR
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
1.10.2005 15:19

ViestiKirjoittanut |auri » 3.12.2009 14:26

^^tömppä^^ kirjoitti:Ite aattelin omaan 125:seen laittaa isommat venttiilit, porata imu ja pako kanavat isommiksi, laittaa virinokan, Tehä ite isomman ja kuristamattoman putken Ja laittaa 30 millisen kaasarin. Siitä pitäs tehoa kuulemma irrota kiihtyvyyteen ja vääntöihin aika paljon. Mitä olen kaveriltani kuullu. Hän on itse tupla turbottanut 1300 hayabusan. Ja on minullekkin ehotettu laittaa tähän ruisku ja turbo, mutta epäilen koneen kestävyyttä ja tarvitsisin ainaki 1200€ ylimääräistä :D Täytyy katsoa vähän eteenpäin alkaako kone reistata tai jne. ja sitten harkita sitä turbottamista.

joo kolmosen kautta nelosen puhaltimella mikilon jättää sen. varmaa keulis täysii, kuulin kaverilt
http://www.motot.net/talli/kayttaja/31720 HUSSEEN OSIA!!
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 3.12.2009 18:55

Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? :lol: Noh ei mitään uutta, kyynel..
mikael34
Liittynyt:
10.4.2008 21:00

ViestiKirjoittanut mikael34 » 3.12.2009 20:41

Mitä järkee ton 125cc koneen kanssa ruveta leikkimään, kun tollanen 250cc kone ei maksa paljoo mitään..
dööbi13
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
25.5.2008 19:04

ViestiKirjoittanut dööbi13 » 3.12.2009 20:47

samuli91 kirjoitti:Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? :lol: Noh ei mitään uutta, kyynel..
Ennemmin vaihtaa mäntä laadukkaaseen 2-t vehkeeseen ku ajaa ja vittuuntua kiinanromulla,en kadu hetkeäkään että vaihdoin mikilonin pois ;) mut tehköön muut mitä haluaa.
"ainahan sitä täydellisyyttä kohti pyrkii, vaik sitä ei koskaan pysty saavuttaa, siin on se juttu"
Props
Pyörä:
Hva sm, looking for 600 gixer
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.3.2009 15:29

ViestiKirjoittanut Props » 3.12.2009 20:58

dööbi13 kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? :lol: Noh ei mitään uutta, kyynel..
Ennemmin vaihtaa mäntä laadukkaaseen 2-t vehkeeseen ku ajaa ja vittuuntua kiinanromulla,en kadu hetkeäkään että vaihdoin mikilonin pois ;) mut tehköön muut mitä haluaa.

Asiaa joka sana ;)
Four wheels move the body, two wheels move the soul
|auri
Pyörä:
SMR
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
1.10.2005 15:19

ViestiKirjoittanut |auri » 3.12.2009 21:37

samuli91 kirjoitti:Makarooni Husse -poikaa ärsyttää kun 2-tahtiseen upposi taas uusi mäntä? :lol: Noh ei mitään uutta, kyynel..

Mielummin vaihdan männän vähän useammin kun katon tehariderbien takavaloja kun oma paskakasa ei kulje mihinkään.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/31720 HUSSEEN OSIA!!