Joonaassss kirjoitti:On kyl ihan tyylikkäät! Ei sulla Alexir olis värikoodia?
eiköhä, käyn kattoo tallilta kun pääsen kotiin!
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
Joonaassss kirjoitti:On kyl ihan tyylikkäät! Ei sulla Alexir olis värikoodia?
LeKe96 kirjoitti:Virtalukon pohjasta johto irti, itsellä oli sama vika viikko, pari takaperin.
Maski irti ja virtalukon pohja auki. Sitten vaan kolvaat johdon paikoilleen.
ilm4rii kirjoitti:LeKe96 kirjoitti:Virtalukon pohjasta johto irti, itsellä oli sama vika viikko, pari takaperin.
Maski irti ja virtalukon pohja auki. Sitten vaan kolvaat johdon paikoilleen.
Joo niin oli johto irti. Kolvasitkos johdon siinä paikoillaan vai irrotitko sen pohjan irti ja pöydälle ?
Murska Arska kirjoitti:Potikan lisäämisen hylkäisin välittömästi vaikka niitä on muutama laittanut pyörään, sen toiminnasta ei ole kellään täyttä varmuutta koska käsittääkseni kukaan ei ole käyttänyt pyöräänsä seosmittarissa. Lisäksi mulla on suuri epäilys että potikka on asennettu aivan väärään paikkaan eikä intake air temperature sensoriin, kun en varaosakirjoista kyseistä osaa edes löytänyt.
Yaaamaha kirjoitti:Murska, tsekkaappa tuolta sivut 314-315
http://www.yamahar125.com/attachments/y ... al-pdf.49/
Eikös tuo osa nro. 17 olekin juuri tuo imuilman lämpötilasensori?
Itse kaaviosta en kyllä saanut mitään selkoa...
Murska Arska kirjoitti:Hienoa jätkät, nyt on oikea meininki!
Pääsin hiljattain pikaisesti näkemään surullisen tapauksen missä oli potikka laitettu, ja täysin väärään paikkaan, nimittäin ruiskusuuttimelle menevään johtoon. Aika ei antanut periksi alkaa sen enempää hämmästelemään tapausta, eikä tutkimaan pyörää tarkemmin kun se ei ollut mun ceissi. Asentaja vaan sanoi että näitä tulee vastaan määräajoin, netistä poimitaan "tietoja" ja tehdään viritelmiä vailla täyttä ymmärrystä siitä mitä ollaan tekemässä, silloin lopputulos on mitä on.
Tässä yksi syy miksi älähdin edellisessä viestissä, nyt kun joku vielä tekisi ohjeet kuvien kera niin porukalla on jatkossa oikeaa tietoa. Kuva sensorista/johdosta, säätövastuksen oikea arvo ja miten se kytketään sekä liitetään sensorin johtoon. Helppo homma sellaiselle joka oikeasti tietää mitä tehdä.
Sitä mä vieläkin ihmettelen etten löytänyt sensoria varaosakirjasta, pitää katsoa uudestaan lukulasien kanssa...