Lukaset mun aiemmat postaukset läpi niin kaikki asiat selviää
Eipä juuri ole tyyppivikoja. Etujarru on hieman tehottoman oloinen, toiset tulee sen kanssa toimeen, varsinkin jos ei ole parempia koskaan kokeillut. Toinen miinus on kulutusosien kalleus kuten takaratas (100€) sekä ilmansuodatin (48€).
Muuten ei ole mitään muuta kun huoltaa-tankkaa-ajaa. Melkein sanoisin että heti kättelyssä kannattaa vaihtaa suuttimet, tk42 ja ps132-135 ja samalla tukkii alkukäyrässä olevan saastelekun, positaa killerin vaimentimen päästä sekä katkaiseen ECU:sta B5 johdon. Näiden jälkeen moottori toimii kuten kuuluu, on pirteämpi ja vääntää paremmin alhallta.
Putkistoa en lähtisi vaihtamaan ainakaan tehojen/pörinöiden toivossa. Vakiovaimennin ilman killeriä on ääniltään just hyvä, kuulostaa isolta pyörältä mutta ei herätä korttelia. Myös ulkonäkö on aika passeli, varsinkin Allrightistä haetun 5€ maksavan Akran tarran jälkeen
Nyt kun Husse on pois kuvioista niin sanoisin että Betasta tulee kova kilpailija Yamaha WR:lle jos maahantuoja vaan hoitaa hommansa