Itsellä ei ole kannentiivisteen merkillä ollut mitään väliä. Kaikki tarviketiivisteetkin on kestäneet. Mähän vedän kannen aina momenttiavaimella kiinni. Olen huomannut että varsin harva näin tekee. Suurin osa nuorisosta ei ole koskaan moiseen koskenutkaan. Musta ei ole järin ihmekään että "rannemomenteilla" kannet menee kieroon ja tiivisteet vuotaa. Noh, kukin remontoi tietty tavallaan.
YPVS kannattaa ehdottomasti saattaa kuntoon.Siinä on melko iso ero ala- ja keskialueen väännössä. Jos servon rattaista puuttuu jo hampaita, ei se ole pitkäikäinen, joten kannattaa hommailla ajoistaan varaservo. Vanha kannattaa silti säästää varaosaksi. Josta tuli mieleen että olethan muutes huomannut mun faktaosion? Tämän topicin ensimmäisellä sivulla on linkki ja sieltä voit latailla RD matskua. Osa voi olla tarpeellistakin. Hyvä vain jos ne kelpaa ja jakoon ne on laitettukin.
Faktaosion suhteen muutes taas pitkästä aikaa muistutan, että toiveita kuunnellaan. Koitetaan järjestää jos mielestänne kaipaatte sinne jotain oleellista matskua lisää.
Kannen muutes oikoo kyllä kotioiloissakin joskin jos koneet on käsillä millä plaanata, niin aina vähemmän sitä toki joutuu itse jynssäämmään.