Hector Lopez kirjoitti:Kertoilkaas viisaammat mitä noista Gammoista kannattais tsekkailla ostotilanteessa? Onko jotain erityisiä kohtia mitkä kannattas tarkistaa, tyyppivikoja tms.? Huomenna olisi tarkotus vilkasta yhtä ajokkia Kyseessä on vuoden '87 laite.
stage666 kirjoitti:Saaks mistään gammaan isompaa pyttyä?... alkaa vaan rasittaan toi ku ei kulje tt:n kun sen 120.. teharin kans en oo viel päässy kokeileen kun on viel projekti pahasti kesken... minkä kokonen suutin on gammas vakiona?...
niin pitäis mut toi reppana hyytyy kutosella.... ja vitosell saa hädin tuskin sen 120...RG125 kirjoitti:stage666 kirjoitti:Saaks mistään gammaan isompaa pyttyä?... alkaa vaan rasittaan toi ku ei kulje tt:n kun sen 120.. teharin kans en oo viel päässy kokeileen kun on viel projekti pahasti kesken... minkä kokonen suutin on gammas vakiona?...
Kyllä sen pitäis ainaki 14/42 väleillä ja hyvissä säädöissä 140 mennä
mull ei oo täll hetkellä kaasaria ollenkaa... tarttis jostain jonku 32-34mm... olis kyll katteet myynnis jos jostakin kiinnostaa ... ei kyll pysyny uus nsr peräss lähdössä x)imake kirjoitti:mulla on sama homma et kutosella ei jaksa menna kuin alamäkeen.. ja vitosella saa kans noin 120km/h.
Onko teillä miten tuo kaasarin säädöt? onko neula missä kohassa, ilmaruuri monta kierrosta auki?
-=Miklu=- kirjoitti:huonosti on teidän asiat jos ei mene gamma enempää kuin 120 ittelläni meni jo liian isoilla väleillä (15/42) ja vanhallamännäl 145 mittariin... nyt ei ole päässy kunnol testaa kun on sisään ajo.. ja nykyiset välit ovat 14/42