jarez kirjoitti:Maahtuojalta saa varaosia ja pienempää takaratasta.
Jialing:in kone löytyy, eli jialing:in viritys osat käy.
Vakuutukset ittelläni oli aikoinaan pohjolassa sitä 300e pintaan vuodessa osakaskolla.
Vakuutuksien hinnat tietysti vaihtelee kuinkapaljon boonuskia on etukäteen yms.
Pakko vastata näin lyhyesti
peksi^ kirjoitti:jarez kirjoitti:Maahtuojalta saa varaosia ja pienempää takaratasta.
Vakuutukset ittelläni oli aikoinaan pohjolassa sitä 300e pintaan vuodessa osakaskolla.
Repikääs jätkät tätä, mulla vakuutukset bonuksilla ja pelkällä liikennevakuutukselle 1600¤, ja vakuutusyhtiönähän toimii IF, soitin sinne ja kysyin et mitä vittuu, vastauksena tuli et teho-paino-suhde on kova ja riskialtis ajoneuvo =DD
KALAMIES_ kirjoitti:mä oon nyt aatellu että voisin ehkä tälläsen ostaa, niin onko hyvä ja vakaa ajettava? onko kestävä? miten kulkee? onko varaosia saatavana?
kertokaa omia kokemuksia.
Kiitos jo etukäteen.
Nidown kirjoitti:Laskukoneet antaa tulosta jotai 450-500e/vuosi.
Tosiaan kun ostaa uuden pyörän ei sun vanhat bonukset kyllä sille uudelle siirry. Sun pitää hankkia ne uudestaan. Näin ainakin minä olen käsittänyt.
Jotenkin tuntuu huimalta 7kilowatista maksaa 500euroa vuosi, näinkin huimilla tuloilla mitä minulla on (en käy varsinaisessa työssä, ikä ei riitä).
Siis jos vaikka ostan masain isäni nimiin (hänellä liikennevakuutuksesta bonus 70%), niin saanko siis 500euroa - 350euroa = 150euroa.peksi^ kirjoitti:Nidown kirjoitti:Laskukoneet antaa tulosta jotai 450-500e/vuosi.
Tosiaan kun ostaa uuden pyörän ei sun vanhat bonukset kyllä sille uudelle siirry. Sun pitää hankkia ne uudestaan. Näin ainakin minä olen käsittänyt.
Jotenkin tuntuu huimalta 7kilowatista maksaa 500euroa vuosi, näinkin huimilla tuloilla mitä minulla on (en käy varsinaisessa työssä, ikä ei riitä).
Bonuksien takia lähti tosta vakuutusmaksusta 100e pois, oli eritelty siinä lappusessa mikä tulee kun mopo vaihtaa omistajaa..
Vaihda pohjolaan.peksi^ kirjoitti:jarez kirjoitti:Maahtuojalta saa varaosia ja pienempää takaratasta.
Repikääs jätkät tätä, mulla vakuutukset bonuksilla ja pelkällä liikennevakuutukselle 1600¤, ja vakuutusyhtiönähän toimii IF, soitin sinne ja kysyin et mitä vittuu, vastauksena tuli et teho-paino-suhde on kova ja riskialtis ajoneuvo =DD