HM CRE 125 R / CRM 125 r

Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 14.7.2010 0:47

Niin se on sit toinen juttu :D
välzy
Pyörä:
4-pyöräinen & KTM EXC250 -11
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.11.2008 21:59

ViestiKirjoittanut välzy » 14.7.2010 2:20

pidä mielummin se vakio kuin tuo suunnittelemasi ruttuinen fmf :D
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 14.7.2010 16:20

Niinpä :D
tumppi93
Pyörä:
husq sm -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2009 19:55

ViestiKirjoittanut tumppi93 » 15.7.2010 16:06

Onks näit tullu viel suomeen rotexin koneella?
Husse
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 15.7.2010 17:41

Eipä oo tullu viel. Vois koht mäntää vaihella. tunteja tullu 47h ja kilsoja 1200:D
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 18.7.2010 14:17

aika vähä kilsoja suhteutettuna tunteihi :D
Skipidiveinau
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 18.7.2010 22:26

Paljonkos teillä muilla menee bensaa? Tänään vedettiin 2päällä 39km mäntsälään, 10km mäntsälässä ja 39km pois. Eli kilsoja tuli 88km ja bensaa meni mielestäni vähän, 5.6L yhteensä :eek:
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 19.7.2010 1:09

Ei oo tullu laskettuu :D Miten saatte mittariin tripin ja kellon pysymään? Ku siihen saa laitettuu kellonajan mutta nollantuu heti seuraavan käynnistyksen yhteydessä.
Ricede
Pyörä:
GasGas ec 300 -10
Paikkakunta:
Konnevesi
Liittynyt:
23.4.2008 21:50

ViestiKirjoittanut Ricede » 19.7.2010 1:21

Onko mittarissa mitään patteri mikä pyörittäis kelloa, kun pyörä ei ole käynnissä? Eli onko mittarin patteri kunnossa?
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa
Marcelol
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
5.8.2009 13:21

ViestiKirjoittanut Marcelol » 19.7.2010 1:40

Onhan siellä mutta ei ole tullut mieleen :D Joo pitää kattoo huomen.
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 19.7.2010 11:12

Oliks sul marcelol tammiston teboililla miittiyönä jotain onkelmia ku fikkarilla pyörää kyyläilit? Popsasko tulpan?
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
^limited^
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
28.7.2008 16:32

ViestiKirjoittanut ^limited^ » 19.7.2010 16:51

Miks vitussa tuo kaasari on niin ahtaassa paikassa? :D Vai helpottuuko säätäminen ku laittaa TT putken? ~410 suutinhan se piti olla näille keleille?
Mopojulle
Pyörä:
750 GSX-r + Ktm duke 640
Paikkakunta:
Vantaa, koivukylä ghetto
Liittynyt:
22.11.2006 20:26

ViestiKirjoittanut Mopojulle » 19.7.2010 17:26

Se on ne sähköt ku tekee sen ahtaaks, vittumainen on ku hyppii imukaulasta pois kääntäessä:D 410ps ja 35tk about. Itellä 410ps, 37.5tk ja neulan sokka keskellä. Works fine
Honda cr50f, skyteam monkey, samurai, keeway x 5kpl, Yamaha dt 50, Skyteam monkey 125cc, Honda cr125, Ktm exc 125, Honda CRF450, HM 125, Kawasaki z750, suzuki pv 50 x 2kpl. Nyt: Suzuki GSX-R 750 -95
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 19.7.2010 19:40

Mopojulle kirjoitti:Oliks sul marcelol tammiston teboililla miittiyönä jotain onkelmia ku fikkarilla pyörää kyyläilit? Popsasko tulpan?

Marcelol kirjoitti:Meni niin tukkoo, et vetäs tulpan :D
Skipidiveinau
^limited^
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
28.7.2008 16:32

ViestiKirjoittanut ^limited^ » 19.7.2010 21:04

Ei vittu että on vittumainen homma tuo kaasarin säätö :seko: Läppien rajoittimistaki yks pultti paskana = ei voinu vaihtaa toista :x Veli vaihto niitä suuttimia ja siinä oli kaks päällekkäin, onko toinen niistä siis neulasuutin ja toinen pääsuutin? Niillä oli ainakin vitusti kokoeroa verrattuna tuohon 430 :roll: Ei oo ihan samanlainen kaasari ku derbissä :roll:

E: Ja pitääkö nuo änkän niitit porata pois, että saa vaihdettua sen putken?