Kimmo69 kirjoitti:Huoh.. Ei kai siinä mitään pahaa oo jos liiottelee joka asian mutta totuus on että jos et oo enskapena/raiskaaja niin ne menee näin:
- Mäntää +100h
- Koneremppa +300h
- Öljyt alussa usein, myöhemmin ei mitään vitun väliä vaikka isot kotaripojat niin sanoiskin
- Ilmanputsarin pesu kun likanen
- Tulppa sillonkun hajoo, eikä se hajoo jos säädöt on ok
- 2% on täydelllinen määrä öljyä
- Saa isompinakin satseina
Jos on paska kuski yms nii saahan sitä männän ja kaikki nopeemminkin vaihtokuntoon, itse vaihdoin/vaihdan 90h
Miksi ei toki näinkin, mutta. Kisakuskilla mäntä kestää n.40h, katukäytöstä en osaa sanoa, en kuitenkaan 100 tuntia ajais. Jos kampura on suora jne. niin tuo 300h konerempalle on aika passeli(pitäisi olla).. Öljyillä kylläkin on väliä, onko kivaa kun kytkin haukkailee ja alakerta kuluu nopeammin.. Sitte tuo ilmanputsari, esim talvella putsari ei niinkään likaannu, ei tarvii olla ku hieman hiekkaa ja muuta paskaa niin se imuvoima imee ne putsarin läpi aika nopeestikkin.. Tehdas suosittelee 3,5% öljyä, 2% voi olla jo riskaapeliä..
Tämmönen pilkunkiillotus täältä taholta
Ja niin, oikeen pistää naurattamaan ku monet valittaa et temmi on paska, temmi leipoo, taas se lahos jne jne.
IHMISET ! Nää vehkeet on helvetin tarkkoja säädöistä ! Kisakone, suunniteltu "torvi auki"-käyttöön, eikö kadulla voisi luopua hevosesta tai parista ja kääntää sytkyä aavistuksen myöhäsemmälle ja hommata eri luisti&neula. Vaikka säädöt olis miten, nää pakkaa silti kimottaa laihalla siinä ennen piikkiä ja juuri piikin päällä, toki se ampasee kun raivohärkä mutta leipomisen riski kasvaa pienessäkin matka-ajossa suureksi jos ajaa piikin "päällä". Tohon kaasariin saa ties kuinka montaa eri luistia ja neulaa.. Toki kaikki on pyöräkohtaista eli monet toimii vakiohiluillakin mainiosti.
Kannattais valittajien miettiä muutamaan kertaan että mitä asialle voisi tehdä, vai onko järjenjuoksu totaalisesti jäissä???